Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in de pyreneeen - Forum Wereldfietser

Fietsen in de pyreneeen

Wie kan mij helpen aan het boek: fietsen in de pyreneeen van Bart Aardema. In de reguliere handel blijkt het niet meer te koop te zijn.

Dat is wel heel erg oud. Ik denk niet dat je nog een exemplaar kunt vinden.

Beste Frans,

Ook in de catalogus van de Openbare Bibliotheek komt deze titel niet meer voor. Misschien een idee om uit te kijken naar de volgende titel:

Fietsen in de Pyreneeën : beklim de cols uit de Tour, geschreven door Alex Polfliet. Het is in 2000 uitgegeven.

Ene Georges Véron heeft lang geleden twee Franstalige boekjes geschreven. In de ene versie worden de hoogste punten opgezocht. Het andere boekje heet Le Tour des Pyrénées à vélo. Ben bang dat je deze boekjes ook niet meer zult vinden, maar wie weet.

Annita

Annita schreef: Ene Georges Véron heeft lang geleden twee Franstalige boekjes geschreven. In de ene versie worden de hoogste punten opgezocht. Het andere boekje heet Le Tour des Pyrénées à vélo. Ben bang dat je deze boekjes ook niet meer zult vinden, maar wie weet.
Deze laatste heb ik!

Dateert wel uit 1997, maar volgens mij ligt de Tourmalet nog altijd waar die ligt.

Ik wil het wel uitlenen, maar niet verkopen.

Wil meer details, stuur dan even een PB

Peter

Hallo,
Staat tussen al mijn andere boeken.
Wil je het wel uitlenen, maar wil het niet wegdoen.
intressen ? je kan me pb sturen of mailen.
groetjes,
Veerke

Oeps,

niet afgemeld.

Het is intussen geregeld in onderling contact.

Peter

Bedankt voor alle reakties op mijn vraag over fietsen in de pyreneeen. Toon kon mij helpen met het gevraagde en van Peter heb ik een andere leuke fietsroute door die streek te leen gekregen.
Veel fietsplezier