Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ex Tibet gangers ( via Kathmandu gekomen ...) - Forum Wereldfietser

ex Tibet gangers ( via Kathmandu gekomen ...)

Hello,

Who arrived from Kathmandu to Lhasa with only a tibetan A4 paper size visa and left the country with it ?

What I want to know is : I do not have an ENTRY stamp in my passport, only on the A4 paper.
Where do you get your EXIT stamp, also only on the A4 size paper ?

That's my simple question, hope for a simple answer.

Thanks in advance !

Greetings, Lars

( in het engels omdat ik dezelfde vraag op het forum van de Lonely Planet geplaatst heb en de tekst gekopieerd ... )

Het tekst van het onderwerp dekt volgens mij de vraag niet. Ik raak in iedere geval in de war.

Volgens mij ben je een ex-nepalganger nu in Lhasa en met het A4'tje.
Op het a4'tje staat toch wel een entry-stempeltje?

Waarom ga je niet naar de PSB? Heel onschuldig, zeg dat je erover denkt om een vliegtuig te nemen naar Kunming of zo en hoe het dan moet met het a4'tje.

En natuurlijk: was je haren, poets je tanden, strijk je onderbroek voor je gaat en slijmen maar.

Misschien krijg je wel een leuk entry stempeltje.

Hoi flipse,

Ja, ik kom uit Nepal.
Mijn tibetaanse visum ( ook geldig voor de rest van china ) is 17 seprtember verlopen. NATUURLIJK heb ik het voor die datum proberen te verlengen maar de 2 plaatsen waar ik ben geweest bij de PSB ( Shangri La en Lijiang ) waren niet geautoriseerd om mijn visum te verlengen. Kreeg het advies om maar naar Hong Kong te vliegen en daar een chinees visum aan te vragen. Ik wilde dat niet, stupid rules ....
Dus nu ben ik sinds 11 dagen ' illegaal ' hier in China en ' have to sneek out '

Hoop dat je het nu begrijpt en nog meer op een antwoord van iemenad !

Groetjes