De KOGA MIYATA Chela wordt verkocht wegens stopzetting van de hobby. Hij heeft er in totaal slechts 500 Km opzitten op asfalt (Portugal). Hij is slechts een jaar oud en in perfecte nieuwstaat.
Dit is wat KOGA zelf vertelt over de Chela :
Koga's fietstrailer Chela: Een onderscheiden(d) concept! Ingebouwd zijn onder andere een uitklapbare stoel, tafel, een telescopisch statief (voor camera, lampvoet, veligheidsvlag etc.) en een rugzak met zonnecellen voor het laden van GPS of mobiele telefoon. De uitrusting kan worden verpakt in separate, geintegreerde bergtassen. Het aluminium onderstel is geveerd en heeft een zeer stabiel rijkarakter. Het lege totaalgewicht komt desondanks op slechts 12,6 kilo. De Chela is met enkele grepen om te bouwen tot een handzame trolly, eenvoudig hanteerbaar in het openbaar vervoer
KOGA-adviesprijs : 799 Euro
Mijn prijs : Slechts 450 Euro !!!
Voor de Nederlanders wordt hij zelfs gratis gebracht tot aan de NL/B grens.
Mail me of bel op +32 495125151
Dit is wat KOGA zelf vertelt over de Chela :
Koga's fietstrailer Chela: Een onderscheiden(d) concept! Ingebouwd zijn onder andere een uitklapbare stoel, tafel, een telescopisch statief (voor camera, lampvoet, veligheidsvlag etc.) en een rugzak met zonnecellen voor het laden van GPS of mobiele telefoon. De uitrusting kan worden verpakt in separate, geintegreerde bergtassen. Het aluminium onderstel is geveerd en heeft een zeer stabiel rijkarakter. Het lege totaalgewicht komt desondanks op slechts 12,6 kilo. De Chela is met enkele grepen om te bouwen tot een handzame trolly, eenvoudig hanteerbaar in het openbaar vervoer
KOGA-adviesprijs : 799 Euro
Mijn prijs : Slechts 450 Euro !!!
Voor de Nederlanders wordt hij zelfs gratis gebracht tot aan de NL/B grens.
Mail me of bel op +32 495125151