Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets(route) boeken in de opruiming - Forum Wereldfietser

Fiets(route) boeken in de opruiming

Afgelopen week aangetroffen bij de Slegte en Bever Outdoor in verschillende filialen diverse boeken over Nederlandse en Buitenlandse fietsroutes, tegen sterk gereduceerde prijs.

Zoals de boekjes (zij het oudere uitgaven 2001) van Bert Sitters voor € 3,99 en vele andere uitgaven.

Ondanks de strenge commerciële regels op dit forum heb ik er totaal geen baat bij what's so ever maar wil jullie mee laten profiteren zolang de voorraad daar strekt.

Zelf ben ik nu eigenaar van De Zilverroute/Vía de la Plata, El Camino del Cid, van Burgos naar València (Spanje), Bedevaartenroute van Egmond naar Echternach en de fietsroute van het gelijknamige boek/film Zadelpijn.

Ligt Bert bij de Slegte? Het zou verboden moeten worden!!!

Maar ik ga wel even kijken morgen.....

Als je daar terecht komt doe je het doorgaans zo slecht nog niet. Mij gaat dat vast niet lukken. :wink:

Nou Harry jouw boek had ik al dus kan best zijn dat ik daar overheen gekeken heb :lol:

Hoi,

Van mijn boek fietsen langs brouwerijen (uitgeverij Elmar) zijn er 2500 verkocht, maar er zijn er nog wel wat over en hoop niet dat ze bij de Slegte liggen.

Laat het me even weten.

Groeten,

Rutger
www.rutgersreizen.nl