Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets versturen per post - Forum Wereldfietser

Fiets versturen per post

Hoi,

Heeft iemand wel is een fiets verstuurd via de post? Ik wil 2dehands fiets gaan kopen. Echter staat de fiets in Friesland. Dat is nog een aardig eindje rijden. De maat is zeker goed. De kwaliteit ook. Dus ik zou hem graag ongezien kopen en op laten sturen.

Kan echter nergens vinden wat dat nou gaat kosten. En met welke firma dat kan. TNT DHL UPS

heeft iemand dit zelf wel is gedaan. Met wie heb je hem verstuurd? Wat waren de kosten?

Alvast bedankt

Wendy

Heb de vraag ook aan TNT gesteld via de mail...
Maar dacht dat er hier misschien iemand zit die het zelf al is gedaan heeft...

Ik heb het wel een paar keer gedaan voor buitenlandse klanten. Om je een idee te geven: naar Schotland koste het € 200,-. Naar Canada heeft een vriend van mij de fiets maar gebracht, want een 1-persoonsticket was goedkoper dan het tranposrt van een enkele fiets.

Oh, ik lees nu dat het voor tranport binnen Nederland is. Je woont in Nederland of in Vlaanderen? Probeer Portena eens die in Heerenveen zit. Die transporteert alle Koga's en Batavussen. Ik weet niet of ze voor particulieren werken.
TNT en UPS kan ook , maar is erg duur. Een treinticket is goedkoper :lol: