Hallo mensen,
Ook Vittorio bouwt z'n fietsen naar keuze nu eventueel ook MET rohloff: De Vittorio Globetrotter. En dat verklaart natuurlijk ook het prijskaartje. Zelf zou ik echter voor de derraileur-versie kiezen, met de keuze om de fiets eventueel later naar rohloff om te bouwen.
Maar wat ik bijzonder vind, is het frame: De framebuizen van de achternaaf lopen richting de buis, waar de zadelpen in steekt, maar lopen dan OOK nog door naar de horizontale buis (zie de foto op de link). Voor een niet-sleutelaar als mij; is dat toch hoogst opmerkelijk.
Vittorio's motivatie: Door de driehoeken in het frame kleiner te maken, wordt het frame (nog) steviger. Oke, dat neem ik dan graag aan van deskundigen. Maar graag hoor ik ook van jullie meningen, opmerkingen, inzichten, enz hieromtrent.
Groeten, Marco
Ook Vittorio bouwt z'n fietsen naar keuze nu eventueel ook MET rohloff: De Vittorio Globetrotter. En dat verklaart natuurlijk ook het prijskaartje. Zelf zou ik echter voor de derraileur-versie kiezen, met de keuze om de fiets eventueel later naar rohloff om te bouwen.
Maar wat ik bijzonder vind, is het frame: De framebuizen van de achternaaf lopen richting de buis, waar de zadelpen in steekt, maar lopen dan OOK nog door naar de horizontale buis (zie de foto op de link). Voor een niet-sleutelaar als mij; is dat toch hoogst opmerkelijk.
Vittorio's motivatie: Door de driehoeken in het frame kleiner te maken, wordt het frame (nog) steviger. Oke, dat neem ik dan graag aan van deskundigen. Maar graag hoor ik ook van jullie meningen, opmerkingen, inzichten, enz hieromtrent.
Groeten, Marco