Hallo Mensen,
Allemaal enthousiaste mensen voor volgend weekend merk ik al!! Super!
Hebben jullie ook al het weekend van 14 september in jullie agenda gezet?
Vertrek en aankomst is Amsterdam centraal station
Het is misschien nu nog ver van je bed show, maar dit weekend belooft een onvergetelijk weekend te worden.. Tenminste als het aan mij ligt en volgens mij geldt dit voor bijna alle mensen onder ons.
De route zal ons op zaterdag vanaf Amsterdam langs de kust voeren naar Ursum en op zondag iets meer landinwaarts. Ook op zondag zullen we water tegenkomen. En om ervoor te zorgen dat jullie geen watervrees krijgen door de vele fietspaden langs de meren en watertjes, is er ook gekozen voor een route die ons meer laat zien over de geschiedenis van Noord-Holland. Want, op zondag zig zagen we fietsend door NH, waar we regelmatig forten tegen zullen komen.
* Vrijdag slapen in Amsterdamse bos voor wie alvast in de stemming wil
komen.
* Zaterdag 10.00 uur vertrek Amsterdam centraal – Ursum (ca. 75 km)
* Zondag 10.00 uur vertek Ursum – Amsterdam centraal (65 km)
Begin en eind punt Amsterdam!! Kijk in de agenda d.m.v. de volgende link
Groeten Yvette Heijnen
Moderated: Graag BBCode gebruiken voor lange links.
Allemaal enthousiaste mensen voor volgend weekend merk ik al!! Super!
Hebben jullie ook al het weekend van 14 september in jullie agenda gezet?
Vertrek en aankomst is Amsterdam centraal station
Het is misschien nu nog ver van je bed show, maar dit weekend belooft een onvergetelijk weekend te worden.. Tenminste als het aan mij ligt en volgens mij geldt dit voor bijna alle mensen onder ons.
De route zal ons op zaterdag vanaf Amsterdam langs de kust voeren naar Ursum en op zondag iets meer landinwaarts. Ook op zondag zullen we water tegenkomen. En om ervoor te zorgen dat jullie geen watervrees krijgen door de vele fietspaden langs de meren en watertjes, is er ook gekozen voor een route die ons meer laat zien over de geschiedenis van Noord-Holland. Want, op zondag zig zagen we fietsend door NH, waar we regelmatig forten tegen zullen komen.
* Vrijdag slapen in Amsterdamse bos voor wie alvast in de stemming wil
komen.
* Zaterdag 10.00 uur vertrek Amsterdam centraal – Ursum (ca. 75 km)
* Zondag 10.00 uur vertek Ursum – Amsterdam centraal (65 km)
Begin en eind punt Amsterdam!! Kijk in de agenda d.m.v. de volgende link
Groeten Yvette Heijnen
Moderated: Graag BBCode gebruiken voor lange links.