Additionally, paste this code immediately after the opening tag: lezersenquete wereldfietser - Forum Wereldfietser

lezersenquete wereldfietser

Volgens de definitie is dit*) de verkeerde rubriek, maar ik waag het er toch op ;)

Zijn er meer mensen die zoals ik geprobeerd hebben de lezersenquete (zie pag 4 van de laatste uitgave van de Wereldfietser) in te vullen en die er na de zoveelste vraag met verkeerde antwoorden er maar weer mee op gehouden zijn?

*) de andere rubrieken zijn ook verkeerd :D
Je interfereert in resultaatgestuurd onderzoek Marten! :wink:
Zonder gekheid. Ik vond ook dat een aantal antwoorden ontbraken. Bij de vragen wat de club méér moet doen miste ik de mogelijkheid om in te vullen dat het ook een idee is om ergens minder van te doen. Door zulke opties weg te laten stuur je het resultaat drastisch.
Leon

Ik was het vergeten. Dus dankzij Marten heb ik hem toch nog even ingevuld. Ik heb nog nooit een enquete ingevuld, waarbij ik vond dat de mogelijke antwoorden mijn mening juist en volledig weergaven. Deze enquete was niet veel beter of slechter dan de anderen. Gewoon even door de zure appel heenbijten, dan haal je de eindstreep wel.

Gerd

Waar kan ik die enquete vinden?

Je kunt het hier vinden. BTW ik heb het ook nog niet ingevuld.

Groetjes,
Frank

Moderated: Vanuit het bestuur is aangegeven dat het linken naar de enquête niet gewenst is. De enquête is alleen voor leden en de link staat in het tijdschrift. Ik haal daarom de link hier weer weg.

Da's alweer een tijd geleden, maar ik heb het dezelfde dag als ik het tijdschrift ontving ingevuld en had geen problemen.

Nadelen aan een enquete als deze, zeker. Ik mag aannemen dat daar rekening mee gehouden wordt? Ben benieuwd hoe de opstellers dat zien. Te noemen valt nog: Alleen lezers die het tijdschrift grondig lezen zullen een reactie geven, de rest blijft buiten beeld. En verder: Het onderzoek wordt gepresenteerd als een lezersonderzoek om het tijdschrift te verbeteren, maar en passant worden ook nog even de vereniging en de website meegenomen, beetje vreemd. Wat gaat er met de uitslag van dit deel gebeuren?

Geen idee Harry. Moeten we denk ik afwachten. Maar misschien dat er op de ledenvergadering tijdens het Nazomerweekend aandacht aan wordt besteed. En als dat al niet vanuit het bestuur gebeurt, dan kan dat natuurlijk ook nog vanuit de aanwezigen gebeuren.

En ondanks dat een enquête nadelen heeft, is het wel een middel om wat meer van je lezers te horen. Natuurlijk zijn er andere manieren mogelijk en is het goed naar meer te kijken dan alleen de resultaten van zo'n enquête, maar het is in elk geval iets.
m-gineering schreef:Volgens de definitie is dit*) de verkeerde rubriek, maar ik waag het er toch op ;)
...
*) de andere rubrieken zijn ook verkeerd :D
Ik haal dit topic over naar Feedback. Ik ben het met je eens dat het niet echt een lekker plekje heeft op het forum, maar verkies liever Feedback. Dit onderdeel is eigenlijk alleen voor reacties op de columns in het tijdschrift.

Ik had ook geen moeite met de enquete. Op zich vond ik dat er goede vragen werden gesteld en er was ruimte om je eigen mening te geven.
Maar ja, je kan wel tig keer de enquete invullen en zo je eigen mening laten overheersen. De waarde van de enquete is daarom beperkt.

De rubrieken indeling van het forum vind ik zelf ook wel een beetje een ramp. Volgens mij hoort dit onderwerp in Kletspraat thuis. Zoals bijna alle onderwerpen overigens.