Jeroen en Marion , we hebben twee kinderen, net lid geworden en ons voor aan het bereiden op onze eerste fiestocht volgende zomer. We fietsen sinds kort weer omdat ik door een lichte handicap lang niet heb kunnen fietsen. Nu met elek onderseuning fiets ik weer als en treintje op mijn giant. We zijn langzaam aan info aan het verzamelen, een reisdoel aan het zoeken, een manier aan het vinden dat ook de hond meekan en we af en toe toch de trein inkunnen als het nodig mocht zijn. Kortom heerlijke voorpret voor een reis van drie maanden..........Mochten er vragen zijn stel ze gerust... groetjes marion

Als je als naam Wereldreis neemt roept dat natuurlijk vragen op. Zeker als je vervolgens aangeeft dat je een fiets met elektrische ondersteuning gebruikt. Als je met 30kg bagage onderweg bent hoe lang doe je dan met een accu ?? en kun je ook reserve accu's meenemen ? In Nederland lijkt me niet zo"n probleem naar hoe werkt dat eigenlijk met bergen ... wat is de maximale helling die de fiets aan kan ??
Wouter