Additionally, paste this code immediately after the opening tag: iets geheel anders: tandem 24 uur rijden - Forum Wereldfietser

iets geheel anders: tandem 24 uur rijden

hallo mensen,

in mijn dorp is er een 24 uur race met alles wat wielen heeft. Vaak worden daarvoor fietsen ingezet, soms ook kruiwagens, het hoeft geen betoog dat deze laatsten vaak het onderspit delven.

het is enerzijds echt een koers, voor diegenen die dat wensen, maar het is ook folklore. Ik reken me soms bij de eerste categorie, maar niet dit jaar. Ik zou voor een tandem gaan. Weet er iemand een site waarbij tandems omgebouwd worden. Bijvoorbeeld een scharnierende tandem ? of een dubbeldecker tandem ? of een tandem met een aanhang-tandem ?

laat maar komen.
hartelijk dank

Van Pashley was er ooit de U+2 aanhangtandem. Die was toen al vrij duur, en het is geen speelgoed (maar wel een heel goede tweewiel aanhangfiets voor twee kinderen, die je rustig achter een tandem kunt hangen. Verder zijn er natuurlijk de triplets zoals van Thorn of nog meer zoals van diverse amerikaanse aanbieders. Probleem is dat je dat natuurlijk niet gaat kopen voor een dorpsfeest.
Wim