Gelijk heb je! En voordat ik de laatste post las heb ik even gebeld met de organisatie waar we de tickets gekocht hebben. En die heeft gekeken in het systeem, onze fietsen kunnen zeker mee. En die mevr.,heeft voor ons naar IcelandAir gebeld voor de bagage. We mogen p.p 20 kg bagage meenemen en daarnaast dus ook nog de fiets! Wel vertelde ze me even doodleuk dat de tarieven voor de fietsen verhoogd zijn .... Maar ja, als dat dan het enige is.... Valt het nog allemaal wel mee... Ben benieuwd hoe het op Schiphol gaat met de fietsen, moet je ze gewoon aanbieden bij de incheckbalie en krijg je dan te horen hoe en waarheen je moet met de fiets? Dit is zoals jullie vast wel merken voor het eerst dat wij met de fiets het vliegtuig in gaan...
Ik begin trouwens steeds meer kriebels te krijgen, vind het nu toch wel erg spannend worden allemaal... Het zal ongetwijfeld goed gaan komen. Heeft een van jullie misschien echt handige of nuttige tips voor dingen die we vooral niet of juist wel moeten vergeten? En dingen die wel wel of juist niet moeten gaan doen op Ijsland?