Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bloed doping - Forum Wereldfietser

Bloed doping

Ik ga binnenkort of fietsvakantie in de bergen en had helaas niet veel tijd om te trainen.

Wie o wie kan me helpen aan een addres waar ik ff snel een bloed-transuffie kan krijgen?
:lol:

Misschien een nieuwe product voor de fiets winkels?
:lol:
Froggy schreef:Ik ga binnenkort of fietsvakantie in de bergen en had helaas niet veel tijd om te trainen.

Wie o wie kan me helpen aan een addres waar ik ff snel een bloed-transuffie kan krijgen?
:lol:

Misschien een nieuwe product voor de fiets winkels?
:lol:
dr. Eufemiano Fuentes Rodríguez,
Calle Alonso Cano 53, Madrid

Schijnt tegenwoordig op de Canarische eilanden ondergedoken te zijn
:lol:

Misschien dat je bij de Rabobank meer succes hebt? :evil:
Froggy schreef:Ik ga binnenkort of fietsvakantie in de bergen en had helaas niet veel tijd om te trainen.

Wie o wie kan me helpen aan een addres waar ik ff snel een bloed-transuffie kan krijgen?
:lol:
ga je omhoog of naar beneden? Voor afdalen is marihuana geindiceerd!

Of je doet het au naturel met een hoogtestage. Na een maandje op 3000+ m ga je gegarandeerd als een speer.

Afbeelding

Schlauch - "Ahum je hebt er niet bij geschreven naar welk land je gaat"

Ik ga iedereen vertellen dat ik in Mexico zit maar ga stieken naar de Dolomieten eigelijk! Shhhhhh - niet vertellen! :lol:

Grapje vanochtend op de radio:

"Wat is het verschil tussen en wielrenner en een junk?"
.
.
.
.
."Een wielrenner verkoopt z'n fiets niet!"

:lol:

Froggy schreef: Ik ga iedereen vertellen dat ik in Mexico zit maar ga stieken naar de Dolomieten eigelijk! Shhhhhh - niet vertellen! :lol:
Froggy, je kan beter je nickname omdopen in Chicken? :twisted:

Ik snap niet waarom de renners allemaal dure doping methodes gebruiken trouwens!

Tijdens een Wereldfietser weekend voel ik me altijd beren sterk met mijn diet van:

Broodje Snickers
Pasta/rijst met willekeurig rode saus
Rode wijn
Whisky

Zo te lezen moet de 'Tour' heel anders worden vanaf 2008.
Waarom niet met volle baggage en zonder iemand die de route vooruit rijdt in een auto - zou veel leuker worden!

Bert Sitters in de gele trui
Freek wordt King of the Mountains
Marco de Wit als technische ondersteuning
Marco Maijerinjk als verslaggever

Niet direct - maar waarom zou je liegen over waar je bent?
Als prof dien je aan de regels te houden - simpel!

Hoe kunnen deze jongens zo dom zijn?

Hoor net dat de Raboploeg toch van start gaat vandaag.
Dat is goed om te horen.

Ik vond het zo zielig voor alle ploeggenoten van de geschorste renners - ertussen zitten jongens die nooit doping zou gebruiken en keihard trainen om mee te kunnen doen met de toer. Voor hun is een uitschakelijk v.w. gedrag van een derde heel erg!

Ze willen weten waar je bent om te kunnen controleren indien nodig.

Face it - als je bewest liegt over waar je bent, ben je ergens mee bezig!

Afbeelding

Dat is zeker geen Raskip op die foto! Veels te dik... :lol:
Hoor net dat de Raboploeg toch van start gaat vandaag.
Dat is goed om te horen.

Ik vond het zo zielig voor alle ploeggenoten van de geschorste renners - ertussen zitten jongens die nooit doping zou gebruiken en keihard trainen om mee te kunnen doen met de toer. Voor hun is een uitschakelijk v.w. gedrag van een derde heel erg!
Ik denk dat je niet zoveel medelijden moet hebben, ze weten dondersgoed waarmee Raskip bezig was, ik vermoed dat niemand echt schoon is want dan halen ze de tourselectie geeneens.
Waarom niet met volle baggage en zonder iemand die de route vooruit rijdt in een auto - zou veel leuker worden!
De ouders van Raborenner Bram de Groot gaven het goede voorbeeld, kwamen met bepakte fietsen naar Z-Frankrijk om hun zoon te begroeten.

Bestaat er nog een vrouwentour eigenlijk? Anders heb ik al die zakjes bloed voor niks in de koeling liggen?

Ik ben bang dat zonder doping de mannentour net zo saai wordt als de vrouwentour :oops:

Maar eigenlijk maakt het me geen fluit uit. Als het veilig is voor de renners mogen ze van mij doping gebruiken. De tweestrijd tussen rasmussen en contador de laatste dagen was prachtig en intens. Zowizo kan je je afvragen waar doping begint. Suiker? Elke dag pasta?

Spinnetje schreef:Bestaat er nog een vrouwentour eigenlijk? Anders heb ik al die zakjes bloed voor niks in de koeling liggen?

Zie http://www.velo-feminin.com/ was in juni, misschien dat je in 2008 nog mee kunt doen? Is het wel je eigen bloed? :lol:

giantus schreef:Ik ben bang dat zonder doping de mannentour net zo saai wordt als de vrouwentour :oops:

Maar eigenlijk maakt het me geen fluit uit. Als het veilig is voor de renners mogen ze van mij doping gebruiken. De tweestrijd tussen rasmussen en contador de laatste dagen was prachtig en intens. Zowizo kan je je afvragen waar doping begint. Suiker? Elke dag pasta?
Inderdaad, zulke doping affaires horen jammergenoeg altijd bij de tour en maakt het ook wel weer spannend. Je weet nooit wie er de avond na de etappe weer tegen de lamp loopt. Die Contador is ook zeker niet kosjer met zijn banden met dr. Fuentes. Vorig jaar reed hij nog bij Astana. Toch wordt het tijd dat er een keer schoon schip wordt gemaakt, in het verleden zijn er al heel wat renners vroeg gestorven.

Ondanks alle toestanden blijf ik geboeid kijken, vooral die beelden van de bergen zijn nog nooit zo fraai vanuit de helicopter geschoten als dit jaar!

Spannend!
Zo is het inderdaad.

En je weet wat ze zeggen:

"All publicity is good publicity!"

voor de sponsors is het eigenlijk geen ramp - elke dag jouw logo op het nieuws!

Ik zie het voor me - Testosterone Tour 2008!
Ze fietsen niet meer met bidons maar met injectienaalden!

Er wordt dus veel sneller gefietst maar ook meer lekke banden! Ha ha!

De beelden van de berg ettapes zijn idd heel inspirerend! Prachtig!

Vals spelen en bedrog heeft altijd bij de tour gehoord. Begin vorige eeuw toen de tour nog in de kinderschoenen stond, smokkelden de renners door stukken met de trein te gaan, of delen af te snijden. De concurrentie werd uitgeschakeld door spijkers op het wegdek te strooien :lol: Tegenwoordig worden meer geavanceerde medische trucs niet geschuwd. Toch blijf ik het vreemd vinden dat een perfectionist als een Raskip of Vino dan toch tegen de lamp loopt. Dan had Armstrong zijn zaakjes veel beter voorelkaar.

De tovenaar schreef: Ondanks alle toestanden blijf ik geboeid kijken, vooral die beelden van de bergen zijn nog nooit zo fraai vanuit de helicopter geschoten als dit jaar!
Hele mooie beelden van de Tourmalet op z'n lelijkst. Tjonge wat een joelende meute, en wat een hoop witte sleurhutten langs de kant. Toen ik er ooit naar boven fietste was het er een stuk mooier.
En verder vooral een heel boeiende soap die straks de titel "goede renners, slechte renners" of zo gaat krijgen. Tot eergisteren heb ik het allemaal niet zo gevolgd, Maar dat is nu wel anders. Ik kijk geboeid, volgend jaar maar weer eens helemaal. Wie zal de volgende zijn die struikelt? :evil: