Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Welke route naar Granada - Forum Wereldfietser

Welke route naar Granada

Beste fietsers,

Half augustus gaan we Onbegrensd fietsen van Girona naar Andalusie. We hebben de laatste druk van het Benjaminse gidsje net ontvangen en zien dat we vanaf Cazorla via 2 routes naar Granada kunnen fietsen. Een van de twee routes gaat gedeeltelijk (14km) over een weg die volgens het gidsje alleen maar geschikt is voor stevige fietsen en fietsers. Stevige fietsers en fietsen is een wat breed gebied en wij vroegen ons af of er al Wereldfietsers zijn die dit stuk hebben gefietst met bagage en hoe dit beviel.

Verder zou ik graag informatie willen over een leuke camping voor stadsbezoek in of bij Granada en Malaga.

Alvast bedankt, Ronald

Hallo Ronald,
Ik heb je een mailtje gestuurd

Hoi!

Er schijnen wat stadscampings te zijn in Granáda, die ken ik niet.
Wij hebben afgelopen winter op La Reina Isabel in La Zubia gestaan, even ten zuiden van Granáda. Prima te bereiken per fiets en met goede busverbinding naar het stadscentrum.

Verder kan ik je denk ik niet zo goed helpen, maar alvast succes met de voorbereidingen en met de fietstocht!

Groet,
Gudrun

Heb vorig jaar op Camping 'Sierra Nevada' gestaan. Prima plekje, maar blijft een stadscamping, dus verwacht geen mooi grasveldje voor je tentje :-)

Centrum is prima te bereiken per fiets/bus, sanitair was netjes, mensen vriendelijk, en er zijn een aantal grote supermarkten op loopafstand (dus je hoeft niet in de te dure campingwinkel je boodschappen te doen!)

Qua route vrees ik dat ik je niet kan helpen...

Plezier in Spanje!

Camping Sierre Nevada is niet ver van de oude stad naast het busstation aan de noordkant van de stad. Er pal tegenover is een megasupermarkt.
Bij Malaga is geen leuke camping. Het meest dichtbij is camping Torremolinos. Niet echt bijzonder en duur.