Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in juli - Forum Wereldfietser

Fietsen in juli

Hoi,

Heeft er iemand zin om in juli op fietsvakantie te gaan? Ik zat zelf te denken om richting het zuiden (Italie ofzo) te gaan dit jaar. Maar als iemand liever richting Scandinavie gaat vind ik dat ook goed. Verder zou ik graag kamperen (of wildkamperen in Scandinavie) en ik zat te denken aan zo'n 80-120km per dag. Dit is een beetje afhankelijk van het weer, de afstanden tussen de campings en het terrein.

Ben zelf een man, 26 jaar en ben 2 keer eerder op fietsvakantie geweest (1x naar Zwitserland en 1x naar de Noordkaap).

Het zou leuk zijn als iemand van ongeveer mijn leeftijd zin heeft om mee te gaan.

Rick

hey,

you idee ligt me wel ik heb momenteel tijd en ben vertrekkensklaar om richting het zuiden te gaan. ben 22jaar en heb ook al enige fietservaring. heb je msn of mail zodat we nader kunnen kennismaken?

mvg,

peter

Hey Peter,

Ik heb je zojuist een PB gestuurd.

Rick

Indien jullie vertrekkensklaar zijn, ik vertrek woensdag naar Portbou vanuit Metz met de trein. Zie ook deze topic http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=5976

Heb woensdag mijn laatste tentamen dus dat gaat niet lukken, helaas. Woensdag is net 2 dagen te vroeg.