Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Weet jij leuke campings op route - Heel de Heuvelrug -? - Forum Wereldfietser

Weet jij leuke campings op route - Heel de Heuvelrug -?

Binnenkort zetten enkele engelandvaarders hun fietstocht nog even voort.
Nog even een weekendje fietsen voor de volgende grote vakantie :D
Voor die tocht ben ik op zoek naar leuke campings. Wie o wie kent leuke kleinschalige campings op de route - Heel de Heuvelrug- ? Misschien heb jij wel het boekje en kan je me helpen. Deze route staat beschreven op de frontpage van de WF site.

Als startcamping denk ik aan een camping bijde Holansche Rading.....een camping die zo ongeveer 100 kilometer verder ligt (de helft van de route) zal daarom handig zijn.

Alvast bedankt!

Blanche

Blanche,

Er is een mooie camping vlakbij Baarn (Seven Linde of zoiets) die we zou kunnen gebruiken als startpunt!

http://www.dezevenlinden.nl/

Vrijdagavond/nacht daar en dan zaterdag de tocht beginnen.

James

Ja mooi he, ik had twee campings daar. Dat was er een van. Morgen ga ik kiezen. 8)

Zo nu nog een voor de tweede dag zo'n 100 km verder op de route...

Wie o wie heeft de routebeschrijving en kan mij een tip geven voor een leuke camping voor de tweede nacht.

Blanche

Bij Leersum ligt een kleinschalige camping die laatst gebruikt is bij de Paastrektocht (naar tevredenheid volgens mij). Verder is er bij Amerongen nog een leuke boerderijcamping.

Maar aan de oostkant van de route (dus "tegenover" Hollandse Rading) liggen zat campings - althans wel na Amersfoort, ff zoeken op internet en je zult vast veel vinden :)

Ik denk dat de Zeven Linden geen slechte keus is. Ligt op een paar kilometer afstand van station Hollandsche Rading en midden in de bossen tussen Baarn en Lage Vuursche. Geen vaste plekken, autovrij en een speciaal veldje voor fietsers en wandelaars.
Helaas zijn er geen natuurkampeerterrein op de Utrechtse heuvelrug.
Met de Wereldfietser hebben we wel eens gestaan bij de boerencamping de Boterbloem in Amerongen, maar dichterbij Leersum T 0343-451757.
Bij Leersum is ook de boerencamping Op de Heuvelrug, T 0343-481369