De juiste plek is rechts, want dan doen ze tevens dienst als achtervorkbeschermer.Cubeman schreef:Dit is nog eens een mooi stijlvolle oplossing van Clockworks bikes!
En een betere velg levert zo wel een boel gezeur op!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:m-gineering schreef:De juiste plek is rechts, want dan doen ze tevens dienst als achtervorkbeschermer.Cubeman schreef:Dit is nog eens een mooi stijlvolle oplossing van Clockworks bikes!
En een betere velg levert zo wel een boel gezeur op!
alleen als je met een bezemsteel fietstTommy schreef:
Je kan een paar spaken omwikkelen met plakband en met piepschuim tegen het rammelen in je stuur stoppen?
Gideon
Bovendien levert dat met zekerheid een vermakelijke passage in je nieuwe boek opharry-fietsenaar schreef:Ik overweeg ze maar eens gewoon thuis te laten. Neem ze al jaren enkel voor mijn gemoedsrust mee.
Precies, met een bindertje aan elkaar en in de fietstas, die is hoog genoeg. Je moet wel de nippels goed vastdraaien, anders moet je eerst je de tas doorzoeken voor je een spaak kunt verwisselen.Leon schreef: (spaken in de tas want in een buis rammelden ze toch en plakband werd een kleverige boel)
dit is de US tegenhanger:leeuw schreef:Kennen jullie deze (nog).
http://www.simson.nu/producten.asp
De buigbare spaken. Voor het Rohloff tijdperk had ik deze altijd bij me. Makkelijk mee te nemen, makkelijk te plaatsen, niet nodig cassette te demonteren. En volgens een fietsenmaker is het ook NIET nodig deze later weer door een 'echte' spaak te vervangen.
Groeten van Wim