Wat bedoel je met geplastificeerd stuurfoam. Is dat anders dan het gebruikelijke zwarte dikke verende rubber dat je overal kunt kopen.
Ronald
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het originele Grabb-On komt - behalve s'zondags- uit de VSHansH schreef:Heb op rose.de gekeken, maar kan daar niet op zien of er een plastic laag opzit. Kan een mail sturen voor info, maar betwijfel het. Ben inmiddels bij -tig fietszaken geweest, maar niemand kan me helpen. Het is 8 jaar geleden dat Koga het verkocht en die hebben me een half jaar geleden naar een toeleveringsbedrijf verwezen. Die konden echter niet meer zover terugkijken, maar dachten dat het toentertijd uit ZO Azië (wat niet?)kwam. Vandaar mijn zoektocht op internet!
Hans
Hi al gekeken naar dat stuurlintje van BBB? heb net nog eventjes gekeken hier buiten en moet zeggen dat het echt droog is.... er zijn vast wel meer merken die een dergelijk product leveren.HansH schreef:Dit is het antwoord wat ik van rose.de heb gekregen:
"dieser Griffbezug ist leider nicht wasserabweisend. Der von Koga als Eigenmarke vertriebene Bezug wird meines Wissens nicht mehr hergestellt."
Dus ziet het er niet erg rooskleurig uit..
Heeft iemand nog alternatieven??
Hans