Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Steile hellingen - Forum Wereldfietser

Steile hellingen

Is je Rohloffnaaf kapot, je bagage te zwaar of laat je conditie je in de steek, neem dan deze helling.
http://www.vakantiefietser.nl/200706/fietslift/

Leuk grapje. Maar ook platte linkdump naar je winkel. Als je direkt naar het bestand linkt in dit forum, hoeven we niet in je winkel te komen.

En ongewaarschuwd een bestand van meer dan 1 MB laten downloaden vind ik ook niet netjes. Even tussen haakjes (bestandgrootte, bestandformaat) er achter is een goede gewoonte.
En dat ding is al ooooud GAAP!
Leon

liz schreef:Leuk grapje. Maar ook platte linkdump naar je winkel. Als je direkt naar het bestand linkt in dit forum, hoeven we niet in je winkel te komen.

En ongewaarschuwd een bestand van meer dan 1 MB laten downloaden vind ik ook niet netjes. Even tussen haakjes (bestandgrootte, bestandformaat) er achter is een goede gewoonte.
Gemiddeld zullen Nederlanders nu wel zo'n 2 MBit verbinding hebben. Dan duurt 1 mb 4 seconde! Waarschijnlijk is het lezen van de bestandgroote en formaat langer werk :D

Hoi Lisette,

Dank voor de terechtwijzing!. Speciaal voor jou heb ik erbij gezet: Speciaal voor Lisette de Boer uit Rotterdam die boos was omdat het een bestand is van 1 Mb, het volgende: let op, het is een Powerpoint-bestand van 1 Mb.

Ik hoop dat dit naar tevredenheid is opgelost?

Lekker flauw. If it makes your day...
Liz, je hebt gelijk. Eric is niet vies van een linkdump, maar je weet het toch bij hem? Maar klikken hoeft lijkt me. En tja, een waarschuwing voor een bestand groter dan 2mb, das het zelfde als een procent bord voor een viaduct over de betuwelijn :wink: ...Een beetje onnodig dus.

yooo

kunnen jullie zeggen waar dit ergens is ?

Nou Eric,

Daar ga je weer; In pek en veren door de stad...

Sorry, grapje hoor. :D :wink:


@bono: Op 1 van de plaatjes staat op een muntenautomaat 'Sykkelheis', dat op google ingetikd, kom ik op website's met de domeinnaam-extensie .no . Het is dus in ieder geval Noorwegen.

Marco

bono schreef:yooo

kunnen jullie zeggen waar dit ergens is ?
Trondheim

Op de volgende site zie je de bewegende beelden....
www.youtube.com/watch?v=7j1PgmMbug8

(jaja, ik ga op 7 juli naar Trondheim dus ik moest ff op onderzoek uit 8) )

Op een andere site las ik
The cost for 15 minutes of continuous operation is 100NOK ($13), which you can pay by inserting coins into the machine's coin slot.
Wel een beetje prijzig (ruim 12 euro)

je krijgt je 100 kronen weer terug.

to use the Trampe, a keycard (see picture) has to be bought or rented. Buying and renting keycards both costs 100 kroner, but the fee is refunded when renting.

When using the lift, the right foot is placed on the starting point (the left foot stays on the bicycle pedal), the keycard is inserted in the card reader and one pushes the start button. After a few seconds, the user is pushed forward and a footplate emerges. A common mistake among tourists and first-time users is that they don't keep their right leg outstretched and their body tilted forward. This makes it hard to maintain balance on the footplate, and can result in falling off.


Lijkt mij overigens niet heel erg comfortabel.

Mag je met je ligfiets je hand gebruiken ipv je voet? :shock:

Afbeelding
nee

Als je wat beter had gelezen zag je dat die 12 euro alleen maar een borg is :D

Engeland, daar heb je pas steile hellingen, zie hier Hardknott Pass in het Lake District: 30%!
Afbeelding

Ah,,, maar het Lake District is dan ook wel heeeeel erg mooi! :)

Een etije toch?

Rutger
www.rutgersreizen.nl

Ik bedoel natuurlijk "eitje toch"?

Eric: al die reclame en trucs heb je toch niet nodig?
Dat is volkomen overbodig.
Ik schrijf toch ook niet voortdurend over mijn prachtige fiets die ik bij Van Herwerden heb gekocht en mijn boek "fietsen langs brouwerijen"?

Rutger

Uit de Faq:

1. Why do you need a bicycle lift?
It effectively helps promote cycling. In Trondheim, people have at least one bicycle each. A lot of them have not been used for several years. Until now.

2. Don't people need the exercise?
People using the bicycle as a means of transport do not necessarily want to get very warm and sweaty. And taking on the bicycle will keep them in better shape regardless.

Gradient: 20% (1:5)
Length: 130m

We zullen meer gaan fietsen als er meer van zulke liftjes komen. Hellingen van meer dan 20% zijn natuurlijk geen pretje. En zweten willen we al helemaal niet :wink: