Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets in bewaring te Dublin (luchthaven?) ? - Forum Wereldfietser

Fiets in bewaring te Dublin (luchthaven?) ?

Over 2 weken vertrek ik met mijn fietsje naar Ierland. Ik ga wat rondtrekken in het noorden. De vakantie wordt afgesloten met de bruiloft van mijn neef in (de buurt van) Belfast.

Mijn ouders besloten ook een langere vakantie te nemen, en huren een auto. Ze hebben mijn broer beloofd hem de dag na het feest terug naar de luchthaven van Dublin te brengen, alwaar hij dezelfde vlucht neemt als mij. Mijn fiets (met bagage) kan echter natuurlijk niet in een huurautotje (met 4 personen). Vermits mijn rondrit waarschijnlijk toch niet "sluit" in Belfast en ik het laatste stuk toch met de bus zou moeten afleggen leek het me logischer om naar Dublin te reizen met de fiets, deze daar achter te laten en dan met het openbaar vervoer naar Belfast. Zo vermijd ik de "spanning" van een bus vinden (op zondag) die mij en mijn fiets mee naar Dublin kan nemen met een strikte deadline, aangezien ik toch op tijd wil inchecken met de fiets om problemen te vermijden. Met de fiets is de afstand Belfast-Dublin ook wat ver om op enkele uren/kleine dag af te leggen, lijkt me.

Weet toevallig iemand een plaats waar ik de fiets veilig kan achterlaten voor 2 dagen, en waar ik hem op een zondag weer kan oppikken (een fietswinkel is dus geen optie, vermoed ik). Accepteren bagage depots op een luchthaven bv fietsen?
GoDiva schreef:Accepteren bagage depots op een luchthaven bv fietsen?
Sommige wel; Schiphol bv. alleen verpakte fietsen. Dus bel even op of stuur een mail naar Dublin Airport: zie http://www.dublinairport.com/contact/