Additionally, paste this code immediately after the opening tag: navigatiesysteem - Forum Wereldfietser

navigatiesysteem

Hallo ,
ik ben een scholier uit 5 VWO en wij doen een onderzoek naar producten op de fiets- en wandelmarkt.
We moeten doen alsof we een bedrijf opstarten met een nieuw product.. Nu hebben wij besloten om dat nieuwe product een navigatiesysteem voor fietsers en voetgangers te laten zijn.
Hebben jullie hier als wandelaars wel behoefte aan?
Het product zal rond de 350 euro komen te liggen, andere systemen die wij zijn tegengekomen liggen op de 500 euro of meer.
Het idee is dat er een vertrek plaats en een aankomst plaats naar keuze ingevuld kan worden, het systeem zoekt dan een aantal mooie wandelroutes met de voorwaarden die u stelt, bijvoorbeeld een heuvelachtig route of een route langs het water. Het aparaat zal handig in gebruik worden door een niet al te grote omvang en duidelijke knopjes. Door een oordopje of gewoon door naar het scherm te kijken, kan men de weg volgen.

Wat vinden jullie van dit idee. en waar moet het product sowieso aan voldoen?

Graag zal ik een aantal reacties ontvangen om in ons onderzoek te verwerken..

Bij voorbaat dank.
Groetjes Danique
Beste Danique,

Ten eerste zijn we bij de Wereldfietser FIETSERS! Dat er onder ons ook mensen zijn die graag wandelen, dat is dan ook voor jou mooi meegenomen.

Voor wandelantwoorden kun je je vraag stellen op http://www.hiking-site.nl/prikbord/dcboard.php.

Daar gaan we dan toch, op fietsersgebied:
Waar het product aan zou kunnen voldoen:
* Routes moeten autoluw/-vrij zijn.
* Mogelijkheid tot zoveel mogelijk onverharde fietsbare routes is prettig (al is alles wat wandelbaar is in Nederland al gauw ook fietsbaar).
* Het is handig als treinstations erin staan, voor het per trein aan- en afreizen naar en van de fietslocatie.
* Ook wenselijk is dat er supermarkten in staan om levensmiddelen in te slaan op een trektocht.