Additionally, paste this code immediately after the opening tag: camping gaz in de Baltische staten - Forum Wereldfietser

camping gaz in de Baltische staten

Hoi allemaal,

Ik ga over 2 weken naar Estland , Letland en Litouwen kamperen maar ik weet niet of je daar camping gaz gemakkelijk kan krijgen of dat we toch met de benzine brander op stap moeten. Weet iemand hier het antwoord op?

groet

Ben

In '99 was er al camping gaz te krijgen in de buitensportwinkel in Riga, gelegen aan de doorgaande weg op de zuidoever.

Ik zal eens navraag doen bij een paar vrienden van me die daar wonen. Laat het je wel weten zodra ik ze te pakken heb

In Talinn heb ik vorig jaar een buitensportzaak gevonden die klassieke doorpriktankjes Campingaz verkocht.
Matkasport, ongeveer 5 km van het centrum in een winkelcentrum langs de uitvalsweg 4 naast een grote Server supermarkt.
Ook Rakser Sport, Karga 20, in Haapsulu (ook in Estland) heeft Campingaz.

Overigens staat deze informatie ook bij de landeninformatie op de site van de Wereldfietser.

Zover ik begreep van een litouwer, is campinggas niet echt goed verkrijgbaar daar. Ik zal het nog navragen bij een Est die ik ken.

Steek je licht eens op op de website van Camping Gaz
Er is een zoekfunctie, tik de hoofdsteden eens in van de drie landen...

Werkt trouwens voor alle andere landen ook.
Vind je het niet direct, stuur hen een mailtje. Je krijgt na enkele dagen al een antwoord.