Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VSF T400 Rohloff en BOB - Forum Wereldfietser

VSF T400 Rohloff en BOB

Als het goed is is binnenkort mijn moutainbike verkocht en kan ik gaan shoppen voor een nieuwe fiets, en nou is de VSF T400 Rohloff wel een hele interessante optie.

Maar wat ik niet kan vinden is of ik er dan ook mn BOB achter kan hangen (altijd handig voor vervoer van grote spullen), zowel op de site van VSF als ergens anders is dit niet terug te vinden. Ook een foto van de achterkant vind ik niet terug.

Kan iemand mij hier uitsluitsel over geven?

MarcoL schreef:Als het goed is is binnenkort mijn moutainbike verkocht en kan ik gaan shoppen voor een nieuwe fiets, en nou is de VSF T400 Rohloff wel een hele interessante optie.

Maar wat ik niet kan vinden is of ik er dan ook mn BOB achter kan hangen (altijd handig voor vervoer van grote spullen), zowel op de site van VSF als ergens anders is dit niet terug te vinden. Ook een foto van de achterkant vind ik niet terug.

Kan iemand mij hier uitsluitsel over geven?
Van Rohloff mag het, maar als je een uitvoering met moertjes hebt moet je speciale Bob-nutz kopen. Met de snelspannerversies zijn er geen problemen.