Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje (v 36-49 jr) gezocht voor tocht in Europa - Forum Wereldfietser

fietsmaatje (v 36-49 jr) gezocht voor tocht in Europa

Hoi,
Ik was ooit in om eind dit jaar een verre fietstocht naar ZuidAmerika te maken, maar door allerlei omstandigheden zit dat er niet in.
Wel zou ik graag dit jaar nog een tocht willen fietsen in Europa van 2 a 3 week.
Ik zoek daarvoor een vrouw, van min of meer mijn leeftijd (ik ben dan 47), die ook graag op zoek wil naar het avontuur: 's ochtend niet weten waar je 's avonds na zo'n 70 to 100 km terecht zult komen. Camping? Hotelletje? Wild kamperen?
En dan na een paar dagen, even een dagje rust: kan zijn dagje lezen, spelletjes doen, maar ook stadje bekijken, wandeling maken.
Zou sowieso graag fietsen willen combineren met (berg) wandelen, alleen die bergwandelschoenen zitten me dan dwars.

En waarheen dan?
Ben al in veel landen geweest, ga vooral voor het mooie weer, bergjes mogen, hoeven niet persee. In Duitsland ben ik 1 keer geweest, is fantastisch met de uitgezette routes daar. Maar zuidelijker is ook goed: Toscane bijvoorbeeld!

Daar ben ik nog nooit geweest!

Dus, voel je je aangesproken, ben je nog op zoek naar een reisgenote, reageer!

tot snel hoop ik,

Geraldine

hallo Geraldine,

Heb je intussen al plannen gemaakt?
Ik zou ook wel op fietsvakantie willen, Frankrijk, Italie of Griekenland.
Ik kan evt. over 2 wkn vertrekken.
Ik ben 42 jaar en woon in de buurt van Amsterdam.
groeten, Annelies
Het lijkt er sterk op dat ik mijn fietsmaatje gevonden heb voor deze zomer! Dus hier ga ik voorlopig mijn plannen op richten. Voor een ieder die gereageerd heeft (prive of via het forum): bedankt voor je belangstelling en een goede fietszomer gewenst!

groet
Geraldine