Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets mee met Germanwings - Forum Wereldfietser

Fiets mee met Germanwings

Heeft iemand ervaring(en) met het vervoer van de fiets met lowbudget aanbieder Germanwings?

Wij vliegen deze zomer met German Wings naar Sofia, Bulgarije. Aanmelden gaat gemakkelijk via de website. Op de uitraai van het digitale ticket staat vermeld dat je een fiets meeneemt. Voorwaarden heb ik nog niet bekeken (doos/bubbeltjes). Je betaald op bovengenoemde route 25 euro per enkele reis. Na de zomervakantie meer info 8)

Waar ga je heen?

Blanche

Ben al een keer met Germanwings gevlogen, naar Moskou. Geen enkel probleem met de fiets. De luchthaven waar ze naar vliegen is zelfs een prettige met goede verbinding naar het centrum (trein).
Inderdaad melden bij de boeking, 25 Euro voor je fiets betalen en verder geen vragen.

Ivo Miesen schreef:Ben al een keer met Germanwings gevlogen, naar Moskou. Geen enkel probleem met de fiets.
Hoe had jij je fiets verpakt, Yvo?

Ik zie Germanwings nog niet bij niet bij Fiets & Vliegtuig op het form staan. Yvo kun jij jouw informatie daarop zetten?

Blanche schreef:
Ivo Miesen schreef:Ben al een keer met Germanwings gevlogen, naar Moskou. Geen enkel probleem met de fiets.
Hoe had jij je fiets verpakt, Yvo?
Gewoon in een doos, met de gebruikelijke aanpassingen. Germanwings vliegt ook op St. Petersburg, die route probeer ik volgende maand uit.
Alleen heb ik me daarnet ff vergist qua luchthaven, de luchthaven waar Germanwings op vliegt heeft geen treinverbinding, dat is die waar Germania Express op vliegt.
German Wings vraagt tegenwoordig 30 euro per enkele reis voor de fiets.
Verpakkingseisen zijn: het gebruikelijke demonteren / omklappen en in een fietsttas of doos