ik heb er een staan op m'n koga en die past prima hoor
Ik kan zo'n petfleshouder trouwens wel aanbevelen, maar ik zou ook een drinkzak (zoals ik m'n camelbag zit) meepakken. .. DAT ding heeft echt zijn nut al bewezen
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Je hebt verschillende petfleshouders en verschillende versies en maten Koga WT's dus het is een lastige vraag. Ik ben tevreden met de mijne (zie knopje www hieronder)jugglebrother schreef:Ik vraag me af of er iemand ervaring heeft met petfleshouders en of deze ook passen op een koga WT. Alle relevante informatie is welkom.
Marco,Marco Meijerink schreef:Jaren geleden heb ik een petfles/wijnfles/melkpak/benzinefles/siggfles-houder gemaakt. Past op "alle" fietsen. Stukje dakgoot en je bent een heel eind. marco
Bij de AH zag ik er net nog staan, van 1 liter. Er zat sisi halflight en nog iets vaags in.Roald schreef:Is er eigenlijk ook al één van de snugggere 'topmerken van vakanitiefietsen' of anderszins handeldrijvende geest op het idee gekomen om een pallet blanco lege PETflessen in te slaan? Want ik krijg ze niet meer gevonden in de schappen van de supermarkt.
ja, aan de onderkant heeft de houder een eindstuk. Is te koop bij elke dhz-zaak (gamma, karwei,ens.). Als je er een dakgoor kunt kopen dan kun je er ook een dakgooteindstuk kopen. Zorg er wel voor dat de onderzijde goed vast zit!roosje schreef:Marco,Marco Meijerink schreef:Jaren geleden heb ik een petfles/wijnfles/melkpak/benzinefles/siggfles-houder gemaakt. Past op "alle" fietsen. Stukje dakgoot en je bent een heel eind. marco
Heeft jouw Bidonhouder ook een dichte onderkant? Is nl slecht te zien op de foto. Ben een tijdje geleden zelf ook aan het dhz-en geslagen voor een anderhalve lt. fleshouder, maar kon geen dakgoot eindstuk vinden om het passend te krijgen.
Roosje