Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koga Signature - Forum Wereldfietser

Koga Signature

Beste mensen,

Ik vraag me af hoeveel van jullie al ervaring hebben met Koga Signature. En maken jullie er verre tochten mee in het buitenland of Nederland?

IK wil graag een toch door Azië gaan maken. Vertel me jullie mening en avonturen.

Bedankt

Sjaak

Hi,

zal geen reclame maken maar kijk eens hier

Bas

Maar kijk ook via de zoekfunctie naar eerdere berichten over deze Koga, en de alternatieven (!).
W

Heb m'n signature sinds ongeveer 2000 kilometer, en ben er erg blij mee! Nog geen tochten met bepakking gereden (over een week begint de eerste reis op deze fiets), maar alleen nog onbepakt door NL... Het is een 'worldtraveller' model met een XT-groep en Magura remmen. Rijdt erg soepel en stil!

Don-S schreef:Heb m'n signature sinds ongeveer 2000 kilometer,
Het is een 'worldtraveller' model met een XT-groep en Magura remmen. Rijdt erg soepel en stil!
De "Worldtraveler" is volgens mij een model van Santos en geen Koga signature model. :shock:

Er is verschil groeten, Toon.

Hi Toon,

Hier vind je een lijstje met alle reisfietsen van koga... staat toch echt de worldtraveler tussen.

Bij Santos het het de Travelmaster

Bas

B@se schreef:Hi Toon,

Hier vind je een lijstje met alle reisfietsen van koga... staat toch echt de worldtraveler tussen.

Bij Santos het het de Travelmaster

Bas
Je hebt gelijk had even een travelblackout, wat stom :oops:

Groeten Toon.