Additionally, paste this code immediately after the opening tag: woonplaats vermelden - Forum Wereldfietser

woonplaats vermelden

Ik wil mijn profiel aanpassen om mijn woonplaats te vermelden.
Deze optie staat echter niet bij het registratieformulier.
Als ik naar mijn Profiel ga krijg ik nl.alleen dit formulier

Alvast dank voor je reactie

Ik kan ook mijn woonplaats niet invullen.
Bij mijn vriendin is ook het onderschift opeens weg en kan het ook niet meer aanpassen.
Wat is er aan de hand?

Het is mij ook al opgevallen dat het profiel-formulier de laatste tijd minder opties dan voorheen heeft. Weer een spammer actief....of zouden ze dit anders noemen?

Tijdens de laatste ledenvergadering (voorjaarsweekend) heb ik wat over beperking van onderschriften gehoord. Misschien dat iemand van het bestuur uitleg kan verschaffen?

Op zich ben ik niet tegen bijvoorbeeld een beperkt aantal tekens voor het onderschrift, maar dat de simpele link naar mijn (niet-commerciële) website opeens niet meer zichtbaar is vind ik wel jammer :o

Ik wacht af...
Gudrun

Om wat te doen tegen de velle spammers de laatste tijd hebben we wat maatregelen genomen. Helaas blijkt dat er hierbij iets teveel is aangepast. Een van deze zaken is het aanpassen en weergeven van een profiel. We zijn aan het zoeken naar een oplossing.

Deze problemen hebben niets te maken met het voorstel van het bestuur om het aantal tekens van onderschriften te beperken. Dit voorstel is namelijk nog niet goedgekeurd, nog niet ingevoerd, en de mensen die het betreft (en regelmatig posten) worden hierover ook persoonlijk benaderd.
Dit voorstel - en nog veel meer over reclame op het forum - wordt behandeld op de ledenvergadering van 2 september.

Geen idee dus waar de problemen dan wél vandaan komen...

Quirien schreef:Geen idee dus waar de problemen dan wél vandaan komen...
Dit heeft te maken met een mod (toevoeging) die is doorgevoerd op het forum en een daarna uitgevoerde beveiligingsupdate aan het forum. Alleen hebben we nog niet achterhaald wat er precies fout gaat en hoe we dit oplossen.

Het lek lijkt boven. Ik verneem graag van ieder die het wil testen of de profielvelden weer beschikbaar zijn.

Indien dit het geval is, wijzig dan je profiel als dit niet meer klopt en post daarna een bericht. Als bijvoorbeeld je onderschrift of website weer werkt, dan is dat precies wat we willen. Zoniet, dan ook graag aangeven.

Hoi Jarno,
Woonplaats geprobeerd te wijzijgen (eigenlijk weg te gooien)....is niet gelukt.....antwoord is onjuist.
Groet,
Marco

Hallo Jarno,

Idem hier. Bij het aanpassen van mijn profiel krijg ik de melding 'antwoord is onjuist'.

Groet,
Gudrun

Dank voor de feedback. En bij deze stel ik dezelfde vraag weer...
Ik verneem graag van ieder die het wil testen of de profielvelden weer beschikbaar zijn.

Indien dit het geval is, wijzig dan je profiel als dit niet meer klopt en post daarna een bericht. Als bijvoorbeeld je onderschrift of website weer werkt, dan is dat precies wat we willen. Zoniet, dan ook graag aangeven.

you did it again!!!

Ik woon nu nergens meer.....bedankt voor je inzet.

Groet,
Marco

Beste Jarno,

Ik geloof dat het zo klopt...alleen nog even kijken of m'n onderschrift ook werkt...--> Ja dus!
Bedankt!

Gudrun

zojuist aangepast
even kijken of het gelukt is