Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ADFC Radtourkarte - Forum Wereldfietser

ADFC Radtourkarte

We fietsen half juni van Berlin westwaarts de Hanze route.
Daarbij zijn kaarten een flinke hulp.
Er vollop keuze "ADFC nr 8,9,11,12,15" ofwel "Grossraum-Ausgabe nr 3,4,10".en andere.
Is er iemand in het bezit van deze kaarten(recente uitgave) en heeft ze niet meer nodig?
Stuur een berichtje aub.

mvg
pierre

Ik heb de ADFC kaarten 15 en 19. Je mag ze lenen als je wil.
Voor kaartje 15 heb ik wel interesse, en waar woont U?
ps. een vraagje: staan op die kaarten ook fietsroutes vermeld?
We gaan de Hanze route volgen, maar indien door omstandigheden we van de route wilen afwijken, kunnen we misschien andere route volgen.
mvg
pierre

Hallo Pierre,
Er zijn van de ADFC 2 dozen met ieder 15 fietskaarten te koop waar het gehele fietsroutenetwerk van Duitsland op staat. Echt alle fietspaden staan er op. Je hebt noord-duitsland en zuid-duitsland. Ze zijn op 1:150.000 en kosten 9.95 euro per doos. Dus voor 15 kaarten. Ik heb ze in Duitsland gekocht bij de gewone boekhandel. (Ik woon aan de grens dus niet moeilijk) Als je het isbn nummer wil hebben geef maar een seintje.
Succes,
Jordan
dag jordan

Geef maar die isbn nummers voor noord en zuid duitsland
Bedankt voor de moeite.

mvg
pierre

Dus alle adfc kaarten voor 10 euro van Zuid of Noord? Dan wil ik die ook wel graag aankopen, altijd heel makkelijk. Ik woon in Nijlen, Antwerpen, België.

Hallo,
Radtouren in Deutschlands Norden = ISBN 3-87073-335
Radtouren in Deutschlands Süden = ISBN 3-87073-336
Het is van ADFC en uitgegeven door Bielefelder Verlag (BVA)
In iedere doos zitten 15 kaarten die het gehele netwerk van Duitsland bevatten op schaal 1:150.000. De doos koste vorig jaar € 9.95. is nog geen 70 eurocent per kaart!
Alle fietsroutes staan ingetekend met rood en alle fietswegen met geel. Ook de steigingen zijn ingetekend evenals waar fietsenmakers zijn en campings en bijzonderheden.
Het papier is wel van mindere kwaliteit. :cry:
Afgelopen weekend nog de radroute Nahe-Hunsrück-Mosel gefietst. Wünderschön!!!
Mischien kan jou boekhandel ze bestellen met het isbn nummer en anders in iedere boekhandel in Duitsland.
Succes
Jordan
Bedankt voor de info.

mvg

pierre
Slecht nieuws voor wie op zoek is naar de kaarten in vorig bericht vermeld.
Ik heb vandaag naar Bielefeld Verlag gebeld en de kaarten zijn niet meer voorradig, tenzij misschien hier of daar in een vergeten boekhandel.

:(

Via www.amazon.de zijn ze nog (gebruikt) te krijgen.

Gerd