Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Slijtage schoenzolen loop-fietsschoenen - Forum Wereldfietser

Slijtage schoenzolen loop-fietsschoenen

Het is hier op het forum al een aantal keer opgemerkt dat de zachte kunstof zolen van fietsloopschoenen (in ieder geval die van Shimano) de neiging hebben erg snel te slijten, waardoor ook de stalen SPD-plaatjes snel(ler) slijten. Nu las ik recentelijk een internetsite of forum waar geadviseerd in geval van slijtage de zolen te voorzien van een lijmlaag. Kent iemand toevallig de betreffende site of draad (ik kan 'm echt niet meer terugvinden :oops: ), of kan iemand hier uit eigen ervaring over vertellen?
Peter Rodenburg schreef:Het is hier op het forum al een aantal keer opgemerkt dat de zachte kunstof zolen van fietsloopschoenen (in ieder geval die van Shimano) de neiging hebben erg snel te slijten, waardoor ook de stalen SPD-plaatjes snel(ler) slijten. Nu las ik recentelijk een internetsite of forum waar geadviseerd in geval van slijtage de zolen te voorzien van een lijmlaag. Kent iemand toevallig de betreffende site of draad (ik kan 'm echt niet meer terugvinden :oops: ), of kan iemand hier uit eigen ervaring over vertellen?
In de VS koop je daar overal Shoe-goo voor. HEbbe we dat hier ook? Ik heb er nog nooit zolen mee gerepareerd, maar een zeilboot kun je er prima mee dichtplakkken ;)