Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Feestje bij thuiskomst Dick en Els - Forum Wereldfietser

Feestje bij thuiskomst Dick en Els

Hallo allemaal,

Zoals jullie inmiddels wel weten ben ik een trouwe volgster van Dick en Els op hun fietsreis rond de wereld. Ik ben die twee ooit via hun Stichting Klein Verzet op het spoor gekomen en die ontmoeting heeft, in zekere zin, mijn leven een totaal onverwachte wending gegeven.

Ik heb het idee dat ik niet de enige ben die in positieve zin geraakt is door hun levensstijl en verhalen. Negen jaar lang hebben ze, met hun prachtige website, ook heel veel anderen geïnspireerd. Toch?
Maar - zoals ze zelf schrijven - aan alles komt een eind.

Ik kreeg een hele leuke uitnodiging om er op 16 juni a.s. bij aanwezig te zijn wanneer ze voor de allerlaatste keer in hun remmen knijpen.
Daags daarna heb ik met Dick contact gehad en gepolst of ik vrienden en vriendinnen mee mocht nemen naar hun intocht.
Dat mag.
Ze zouden het zelfs heel erg leuk vinden!

Dus hier gaat ie:
Wie heeft er zin om op zaterdag 16 juni a.s. naar Vittorio in Heerhugowaard te gaan om met hen champagne te drinken en aansluitend te kamperen?
Ik ga in ieder geval.
Wie nog meer?

Groetjes, Joke

Ik denk dat ik er wel ben. Wel met mijn nieuwe fiets van Van Herwerden.

Groeten.

Rutger
www.rutgersreizen.nl

Ook toevallig... Ik kom net bij Vittorio vandaan, waar middels 'n info-A4tje aan de deur, ook hun thuiskomst word gemeld. Ja, ik ber er ook.

Ik zie jullie daar dan.

Gr. Marco

Daar ben ik weer!

Voor mensen die vrijdag 15 juni al naar Heerhugowaard af willen reizen om daar de volgende dag een glas champagne te drinken met Dick en Els: De camping is gewijzigd.
Wegens te veel tentjes kan er niet in Alkmaar gekampeerd worden.

Wel in Heiloo.
Dick en Els kamperen 16 juni in Heiloo, op Klein Varnebroek. Dat is 15 kilometer van Vittorio.
Voor een overnachting betaal je daar €9,80 p.p.p.n.

Wel reserveren!
Je kunt reserveren per email: camping@kleinvarnebroek.nl
of telefonisch: 072-5331627 onder vermelding: 'fietskampeerders Dick
& Els' (het reserveringsformulier op de website van Klein Varnebroek werkt namelijk niet)

Geef je naam op, aantal personen, kampeermiddel.
De eigenaar, dhr. Ab Zoon, weet dan war hij je moet plaatsen.

tot de 15e of de 16e

joke

Hallo Dick en els,
Het lijkt me leuk jullie te ontmoeten en daarna gezellig bijpraten in Heiloo.
We maken er meteen een rondje Nederland van!

Hoi,

Wij komen ook. Waarschijnlijk niet met de fiets, maar met rugzak en tent naar de camping. We verheugen ons erop Dick en Els na anderhalf jaar weer te zien.

Rutger en Petra
www.rutgersreizen.nl

Hallo allemaal

We zijn inmiddels in Nederland en aan onze laatste kilometers bezig. Nog een paar dagen en dan zijn we in Heerhugowaard.

We kregen een e-mail dat dit topic op dit forum liep.
Een tikje verbaasd, maar... toch wel leuk dat er zelfs mensen komen die we nauwelijks kennen.

Over het kamperen in Heiloo het volgende:
We zijn een beetje overdonderd door het aantal aanmeldingen.
Helemaal geweldig natuurlijk maar het gaat ons niet lukken om voor zoveel mensen te koken. Ons campinggasstelletje is daar te klein voor en hebben we ook te weinig borden en bestek in onze fietstassen zitten). Bovendien willen we met veel mensen kletsen. Daarom lijkt het ons makkelijker om zaterdagavond de plaatselijke Chinees in Heiloo in te schakelen voor een eenvoudige doch voedzame maaltijd (en daarvan de kosten te delen).

Voor wat betreft het drinken stellen we voor dat je zelf een paar flessen wijn in je fietstassen steekt of een krat bier achterop de bagagedrager zet.
Grappa... ook lekker.

Neem borden, glazen en bestek mee.

Wij hebben picknicktafels geregeld.
Dat dan weer wel.

Tot a.s. zaterdag!

Groeten uit Groningen
Dick en Els

Ik heb het geregeld!

Zaterdag, wanneer Dick en Els bij Vittorio in Heerhugowaard van hun fietsen stappen, worden ze daar opgewacht door een team van het SBS6 programma 'Hart van Nederland'.

Nu lijkt het mij leuk dat we daar met zoveel mogelijk wereldfietsers onze fietsbellen laten rinkelen. We zijn op dit moment met ongeveer honderd.
Daar kunnen er nog meer bij vind ik.
Tweehonderd is leuker.
Dus... wanneer je jezelf (en je fiets) zaterdagavond op tv terug wilt zien (en als je de vereniging in beeld wilt brengen) dan moet je gewoon zorgen dat je die middag om twee uur in Heerhugowaard bent.

groetjes, Joke