Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Olymp sport adventure plus - Forum Wereldfietser

Olymp sport adventure plus

Hello iedereen,

Je bent jong en je wilt wat , dus deze zomer zijn ik en een paar vrienden van plan om onze eerste fietstocht door de ardennen te doen .
We beseffen dat we degelijke fietstassen zullen nodig hebben , maar we zitten een strak budget (150 €) voor de hele trip die neem een week zal duren . We hebben al divers trekking materiaal zoals tent, slaapzak, matje, benzinebrander...

met dat budget , kunnen we ons geen ortlieb of vaude tassenset veroorloven .en zocht ik voor alternatieven .zoals :

De OLYMP SPORT ADVENTURE PLUS

Die vond ik weer in deze shop , http://www.velomobile.be/winkel/fietsta ... sports.htm

een mooie prijs , maar bieden deze tassen ook waar voor hun geld ??

Enige gebruikservaringen , tips , alternatieven .

Een groepje enthousiaste 17 jarige fietsers zullen u zeer dankbaar zijn :wink:

Beste Reuske

Ik ken de tassen niet, dus ik kan je niet zeggen of deze tassen ok zijn. ik zelf rij met ortlieb voor en achter en wil nooit meer anders, omdat ze 100% waterdicht zijn zonder gebruik van regenhoezen. tevens is de stof van de tas heel slijtvast en doe je er jaren mee.

ik denk dat je voor dat geld ook wel 2de hands tassen van ortlieb of vaude kan kopen (marktplaats). mijn tip is om dit te doen, omdat je echt iets koopt voor jaren.

veel succes met je keuze

grt ernst