Hoi,
Wil vanaf juli gaan fietsen vanuit Uzbekistan naar Tajikistan, China, Tibet.
Wie kan me helpen met de volgende vragen:
- wie heeft ervaring met de Aeroflot vlucht AMS-Moscow-Tashkent?
- wat zijn de huidige regels voor visa & LOI in Tajikistan en permit voor Gorno Badakhshan? Ik heb de topic hierover van vorig jaar juli/aug gelezen, maar misschien is er inmiddels weer wat veranderd
- veiligheid langs de Wakhan corridor (Korogh-Langhar-terug naar Pamir Hwy)?
- is de Qolma pas naar China al opengesteld?
Na Tibet wordt het of nog een stukje verder in China of naar Nepal. Hangt af waar we zin in hebben en van de visum- en politieke situatie. Is het iemand gelukt om in China (buiten Tibet) een visumverlenging te krijgen na een initieel visum van 3 maanden? Kun je aan de grens met Nepal een Nepalees visum kopen?
Bedankt,
Eveline
Wil vanaf juli gaan fietsen vanuit Uzbekistan naar Tajikistan, China, Tibet.
Wie kan me helpen met de volgende vragen:
- wie heeft ervaring met de Aeroflot vlucht AMS-Moscow-Tashkent?
- wat zijn de huidige regels voor visa & LOI in Tajikistan en permit voor Gorno Badakhshan? Ik heb de topic hierover van vorig jaar juli/aug gelezen, maar misschien is er inmiddels weer wat veranderd
- veiligheid langs de Wakhan corridor (Korogh-Langhar-terug naar Pamir Hwy)?
- is de Qolma pas naar China al opengesteld?
Na Tibet wordt het of nog een stukje verder in China of naar Nepal. Hangt af waar we zin in hebben en van de visum- en politieke situatie. Is het iemand gelukt om in China (buiten Tibet) een visumverlenging te krijgen na een initieel visum van 3 maanden? Kun je aan de grens met Nepal een Nepalees visum kopen?
Bedankt,
Eveline