Ligt eraan waar het voor nodig is. Warmte-isolatie in koude omstandigheden of afvoer/doorlaten van zweet.
Ik gebruik overigens vnl. technisch materiaal als onderlaag. Idd van Odlo.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Deze wil ik ook nog eens uitproberen. Jammer van de flinke prijs, blijft dan een gok.Spironski schreef:Op dit moment probeer ik de superfine 140gr hemdjes van Icebreaker: wol. Die lijken het beste te combineren van beide, en ik moet zeggen: het lijkt zeer veelbelovend! Groooot voordeel is dat ze werkelijk na een week nog niet stinken!
Merinowol prikt niet, maar als je weet dat het wol is gaat het de eerste dagen toch prikken, je blijft gewoon denken dat het prikt. Ik had een merino oderhemd en dat begon pas te prikken toen ik wist dat het wol wasFedor schreef:Deze wil ik ook nog eens uitproberen. Jammer van de flinke prijs, blijft dan een gok.Spironski schreef:Op dit moment probeer ik de superfine 140gr hemdjes van Icebreaker: wol. Die lijken het beste te combineren van beide, en ik moet zeggen: het lijkt zeer veelbelovend! Groooot voordeel is dat ze werkelijk na een week nog niet stinken!
Maar kriebelen doen ze niet (wordt gesuggereerd). Klopt dat?
Dat vroeg ik mij ook af. Als je een fietsbroek wil dragen, moet je hier dan nog iets onder dragen, zoals een boxer of legging van merinowol bijvoorbeeld? Of is de fietsbroek de eerste laag?Spironski schreef:...Verder draag je tijdens je fietsreizen toch vooral een fietsbroek? Dus aan een Icebreaker onderbroek heb je helemaal geen behoefte, lijkt me...
Als je een fietsbroek/regenfietsbroek hebt met binnenvoering en het is niet al te fris buiten, dan heb je geen extra onderlaag nodig zo lijkt me. Ik draag enkel een lange merinowollen onderbroek als het te koud is of als er veel wind staat en ik moet mijn regenbroek ook aantrekken.StevenW schreef:Dat vroeg ik mij ook af. Als je een fietsbroek wil dragen, moet je hier dan nog iets onder dragen, zoals een boxer of legging van merinowol bijvoorbeeld? Of is de fietsbroek de eerste laag?Spironski schreef:...Verder draag je tijdens je fietsreizen toch vooral een fietsbroek? Dus aan een Icebreaker onderbroek heb je helemaal geen behoefte, lijkt me...