Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 6 weken in Midden- en/of Zuid-Amerika - Forum Wereldfietser

6 weken in Midden- en/of Zuid-Amerika

Wie gaat er 6 weken mee naar Zuid- en/of Midden-Amerika?

Het begin- en eindpunt moeten nog worden bedacht. Maar de bedoeling is om in 6 weken omgeveer 3000 km af te leggen (dus ca 500 km per week).

Andes lijkt me geweldig mooi. Als het de Andes wordt, zullen het waarschijnlijk geen 3000 km worden.

Het zou mij het beste uitkomen om half september te vertrekken. Dit betekent dus eind oktober terug.

Laat me weten wanneer je interesse hebt. Mailen om even van gedachten te wisselen kan natuurlijk ook.

Groeten,
Marc (M, 33)

Ik realiseer me dat ik rijkelijk laat ben met mijn reactie. Ik surfde net een beetje rond en kwam daarbij je oproep tegen. Heb je inmiddels al een maatje om mee te fietsen? Of ben je al vertrokken met het vliegtuig?

Ik ben op dit moment bijna 6 weken aan het fietsen in Zuid-Amerika en ben op dit moment in La Paz. Ik heb dus al de nodige kilometers afgelegd, met name in Peru waar ik ben gestart. Mijn naam is Erik en ik ben 31 jaar. Mijn vliegtuig terug naar Nederland vertrekt op 31 oktober uit Lima.

Ik vind het leuk om alleen te fietsen maar ik vind het ook leuk om met iemand samen te fietsen. Mocht je nu geen fietsmaatje hebben, wel met iemand samen willen fietsen en we geografisch niet te ver van elkaar zijn, lijkt het me wel leuk om een stuk samen op te fietsen.

De afstanden per week die je noemt, zijn redelijk, ook in de Andes, zelfs onverhard. Maar je moet wel geacclimatiseerd zijn! Mocht je geen interesse hebben om samen te fietsen maar wel behoefte hebt aan info over bepaalde trajecten in Peru, mag je me gerust mailen.

Mochten we elkaar niet treffen, een goede reis toegewenst!
Erik