Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Abike - Forum Wereldfietser

Abike

Wat vinden jullie hier nou van?
http://www.abike-shop.nl/page.php
Heb ze nog niet zien fietsen...

Groet,
Maurits

Ik vind die wiletjes wel heel klein, veel snelheid ga je er niet mee halen.

En hoe zal 'ie zich gedragen bij hobbels en kuilen??

Sinclair heeft een reputatie hoog te hoeden als het er om gaat een product te ontwerpen dat het bijna doet (c5, Zero, ZX 81 ... )

Het zadel is uniek in de fietswereld, Amnesty bereidt al een rapport voor :D
Na een artikel gelezen te hebben in de Adformatie heb ik de A-bike gekocht via de webshop A-bike, voor 299 vond ik het de moeite waard. daarbij krijgt eenieder 3 dagen op zicht garantie. (Ik zag hem ook op www.independentminds.nl staan trouwens gisteren). Ik ben er erg tevreden over moet ik zeggen. Het is niet echt te vergelijken met een fiets. Na me er in verdiept te hebben is hij ook ontwikkeld waar ik hem voor aangeschaft heb heb, voor de 3 km die ik dagelijks met veel plezier heen en weer reis naar de trein en van de trein naar mijn werk. Die Sinclair heeft inderdaad zijn naam hoog te moeten houden, vandaar weer een zeer opvallend ontwerp met hele degelijke materialen. Blijft een bizar apparaat die C5. Het comfort heeft te lijden onder de kleine wieltjes, maar dat wordt gecompenseerd door zijn compactheid en extreem lichte gewicht. Het is maar waar je hem voor wilt gebruiken.

Kortom, A-bike bevalt mij erg goed! Ik ben benieuwd naar andere gebruikers!

Welke wereldfietsers hebben er inmiddels een A-bike ??

In de trein van Den Haag HS naar Rotterdam kom ik ze al regelmatig tegen!

Zijn die circusfietsjes inmiddels al op de Karakoram Highway gesignaleerd?

Een vertegenwoordiger is ruim een jaar geleden met dit fietsje bij mij in winkel geweest. Ik heb hem in de Westerstraat getest en tja, het is een hele leuke vinding, maar het stuurgedrag daar werd ik zelf nogal nerveus van. Het stuurde wel erg onrustig. Maar als je 'n eenwieler gewend bent, dan kun je met de Abike aardig overweg. Maar ik dus niet.

ik had tot nu toe alleen een vergelijkbare variant gezien met 16 inch wielen. in china zag ik hem voor het eerst maar nu zie ik ze regelmatig in Rotterdam. ik weet niet van welk merk.

de wieltjes lijken mij erg klein ze passen bijna dwars in de tramrails!

Heb de A-bike inmiddels meer dan een maand in bezit, echt een supergadget!

De wieltjes passen inderdaad prima tussen de tramrails ;-) ,
maar in de trein komt deze VINDING mij wel prima van pas.