http://fietsen.web-log.nl/fietsen/2007/ ... sblad.html
Nog geen eigen website gevonden iig.
Outdoor Magazine vond ik niet veel aan, is dit vergelijkbaar?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik meen dat Bike & Trekking een zusteruitgave is van Outdoor magazine.Fedor schreef:http://fietsen.web-log.nl/fietsen/2007/ ... sblad.html
Nog geen eigen website gevonden iig.
Outdoor Magazine vond ik niet veel aan, is dit vergelijkbaar?
Lijkt me een beter alternatief voor Op Pad i.p.v. ons tijdschrift. Zoals je weet is de wereldfietser een vereeniging en geen blad. Wel hoop ik dat de Bike & Trekking onze redactie wakker schud en een verbeteringslag doorvoert.Eric Schuijt schreef:En inderdaad John, misschien een mooi alternatief voor ons verenigingstijdschrift (en deze is nog in kleur ook!).
Ik heb een exemplaar meegenomen van de fiets- en wandelbeurs. Er zit wel een bon in voor een abonnement (15 euro voor 4 nummers), maar geen optie voor een proef abonnement. Ook op de internet pagina van de uitgever wordt niets vermeld over dit nieuwe blad.Quirien schreef:Hoe kan ik aan een (proef)nummer komen?
Wat me aan de Op Pad stoort is de vanzelfsprekendheid waarmee dure dingen worden gepresenteerd. Je kunt tegenwoordig echt niet meer zonder voor bijna 1000 euro aan kleren aan je lijf en nog zo´n set in je tas. Als er zoiets als een zakje gepresenteerd wordt waarin een mobieltje past kost dat 19,95. Doei!Schlauch schreef:Laat dan maar eens weten in een paar zinnen wat er aan Op Pad verbeterd zou moeten worden.
Ik vind dat dat bij een (commercieel) blad toch anders ligt, dat moet gewoon goed zijn.Schlauch schreef:Gelukkig is dat bij mei-i, en in de rest van dit forum, niet het geval.Fedor schreef: te veel taal- en schrijffouten.
Nee soms maak ik de zin wat eenvoudiger omdat ik er te lang over moet nadenken hoe ik een woord moet spellen.
Het Gazelle verhaal lijkt een kopie van een advertentiefolder (louter positieve dingen bla bla bla bling bling) maar dat wordt niet vermeld. Als ik zo iets wil lezen haal ik wel een (gratis) folder.johntelleman schreef:Het Gazelle verhaal is inderdaad niet echt kosher. Ook de artikelen over Alpen bestemmingen leken zo uit de folders van de Oostenrijkse VVV gekopieerd.
Maar dit tijdschrift is nieuw. Ook de WF heeft niet in één jaargang bereikt waar we nu staan.
Dus ik kijk graag aan hoe dit tijdschrift zich ontwikkeld.