Tijdens de paastrektocht van afgelopen weekend heb ik de bevestiging gekregen dat fietskamperen ook mijn manier van vakantie vieren is. Ik ben nog bezig om mijn uitrusting af te maken en te verbeteren en daarom ben ik op zoek naar de beste vervanger van mijn grote antraciet-met-gele opzetvilla . Lichtgewichttentjesland is echter nogal groot en ik kan wel wat advies gebruiken.
Deze punten vind ik belangrijk aan de tent, in aflopende volgorde van belangrijkheid:
- 1 a 2 personen moeten erin kunnen; fietstassen van 1 persoon moeten in de tent passen.
- Weerbestendig; geschikt voor warme, koude, natte en windige landen (West Europa). Goede ventilatie en goede isolatie dus.
- Gewicht tot zo'n 3 kg; compacte pakmaat
- 2 ingangen
- 300 euro vind ik een mooie prijs, maar als de perfecte tent wat meer kost, dan is daar ook mee te leven.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Wiebe
Deze punten vind ik belangrijk aan de tent, in aflopende volgorde van belangrijkheid:
- 1 a 2 personen moeten erin kunnen; fietstassen van 1 persoon moeten in de tent passen.
- Weerbestendig; geschikt voor warme, koude, natte en windige landen (West Europa). Goede ventilatie en goede isolatie dus.
- Gewicht tot zo'n 3 kg; compacte pakmaat
- 2 ingangen
- 300 euro vind ik een mooie prijs, maar als de perfecte tent wat meer kost, dan is daar ook mee te leven.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Wiebe