Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Aldi fietskleding - Forum Wereldfietser

Aldi fietskleding

Hallo,

net zoals vorig jaar heeft de Aldi weer fietskleding in de aanbieding, vanaf 11 april.
Ze hebben broeken, shirts, handschoenen, bodywarmers en regenkleding.

Groetjes,
Frank

Ik heb daar idd in de herfst een fietsshirt met lange mouwen vandaan gehaald, is opzich prima spul :) (kwaliteit prijs verhoudig is goed zeg maar...tuurlijk kan het niet volop concureren met VauDe e.d merk fietskleding)

Ik heb daar in 2005 een prima regenjack gekocht voor een paar tientjes. Verlengd rugpand, prima waterdicht en heel veel zakken met klittenband en/of een rits. Het is geen ademende stof maar om je te beschermen tegen een plotselinge fikse regenbui prima te gebruiken. En als het 's avonds op de camping wat waait heb je er een goede warme(winddichte) jas aan.

Ronald

Zeker aan te raden.
Ik rij er al enkele jaren mee, en ze zijn echt niet slecht van kwaliteit.
Ze zijn wel steeds erg karig met maatje S

Maar ik denk dat er niet veel mensen zoals ik hier rondlopen
1m85, maat S voor truitjes en maat M voor de broeken is niet zo courant

ottovds schreef:maat M voor de broeken is niet zo courant
Ik denk dat je in de winkel de meest populaire maat juist kunt aflezen aan de afwezigheid ervan. Het is al tientallen jaren zo dat fietsbroeken in augustus in de meeste winkels uitsluitend in L en XL te krijgen zijn...
Leon

heb de fietshandschoentjes maar eens gekocht, moest toch nog nieuwe hebben, en voor 3 euro val ik me er toch geen buil aan. afwerking bij de "vingertoppen" is trouwens matig.. maar voor de rest voelen ze lekker, ga ze volgend weekend testen als ik weer in de buurt van maastricht ga rondcrossen

Ik heb die fietshandschoentjes van de week ook gekocht. Inderdaad: De afwerking bij bij de 'vingertoppen' valt wat tegen.