Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKA] Koga Miyata RANDONNEUR, Dames, Frame:54cm - Forum Wereldfietser

[TKA] Koga Miyata RANDONNEUR, Dames, Frame:54cm

Hallo iedereen.

Ik kan van iemand een nog geen jaar oude Koga Miyata Randonneur (uit Mei 2006) inclusief 5 Ortlieb fietstassen (2x achter, 2x voor en 1x stuur) een kaartenhoes en fietscomputer kopen.
Nu wil hij zijn herenmodel (die ik dus graag wil kopen) het liefst tegelijk met het vrouwenmodel (van zijn vrouw :roll: ) wat hij ook heeft verkopen. Is volgens zeggen slechts één fietsvakantie van rond de 1000 km mee gereden.
Toebehoren zijn hetzelfde, framemaat is 54 cm. Richtprijs zal max €1300,- zijn.

Dus kort:
  • Koga Miyata Randonneur
  • Damesmodel
  • Framemaat: 54 cm
  • Nog geen jaar oud (Mei 2006)!
  • 5 Ortlieb fietstassen (2x achter, 2x voor en 1x stuur)
  • Kaartenhoes
  • Fietscomputer
  • <1000 km op de teller (volgens zeggen)!

€1200,-!

De Damesfiets:
Afbeelding

Beide fietsen met uitrusting:
Afbeelding

[edit]
27/03 - Prijs van € 1300,- naar € 1200,- veranderd.
28/03 - Foto's toegevoegd.
[/edit]

Ik blijf me altijd verbazen over dit soort posten: Mensen die eerst voor meer dan €4000 aan spullen kopen om er dan na 1 keer achter te komen dat een fietsvakantie ze helemaal niet bevalt. :shock:

@ Jordann: succes. Als het je maat is heb je er een heel goede fiets aan.

Ja dat dacht ik ook, sowieso zijn Koga's natuurlijk best waardevast en voor een nog geen jaar oud model model is deze prijs echt chill. Framemaat is 63 cm en ik ben 1,95, dus fits perfect. 8)
Als ik een beetje rondkijk zie ik veel oudere modellen die niet veel goedkoper worden aangeboden en dan is deze ook nog eens compleet met goede fietstassen!

Heb trouwens net gehoord van de huidige eigenaar dat hij de fietsen samen voor € 2400,- wil verkopen; ik ben uiteraard niet te beroerd om dat met de koper van de damesfiets te delen :P

Yeah baby, het is geregeld. :D

Maandag 9 April ben ik de gelukkige eigenaar van een KM Randonneur . 8)

@Peter

Ja het vervelende van fietsen is dat je zelf, in alle omstandigheden behalve bergaf, de trappers moet rond draaien :D . Ik ken natuurlijk de omstandigheden niet maar het is inderdaad wel verbazingwekkend.

Jordann schreef:Yeah baby, het is geregeld. :D

Maandag 9 April ben ik de gelukkige eigenaar van een KM Randonneur . 8)
Beide fietsen zijn dus verkocht?

Yep sorry :P

Jordann schreef:Yep sorry :P
Gefeliciteerd! Mooie aankoop want ze zagen er piekfijn uit :)

En een slotje ;)