Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe reislog site: webtravellog.com - Forum Wereldfietser

Nieuwe reislog site: webtravellog.com

Hallo fietsers :)

Meestal gaat dit forum over fietsen en alles wat daar bij komt kijken, maar...
Na een jaar reizen ben ik tot de conclusie gekomen dat bestaande sites die aangeboden worden om een zogenaamde reisblog bij te houden nogal wat te wensen overlaten.
Daarom heb ik, na terugkomst, een website ontwikkeld die reizigers de mogelijkheid biedt om een eigen reiswebsite bij te houden. Het resultaat is gebasseerd op de ervaring die ik heb opgedaan gedurende mijn eigen wereldreis.

Iedereen die dat wil kan gratis een website starten met eigen reisverslagen en foto-albums.
Je kunt je reisroute bijhouden op je eigen wereldbol, links plaatsen etc.
Wat maakt deze site anders dan andere? WebTravelLog.com is ontwikkeld om overal ter wereld te werken, van New York tot de Sahara, van Shanghai tot de Mongoolse steppe, zonder daarbij compromissen te sluiten op het gebied van functionaliteit.

Website adres: www.webtravellog.com

Fiets ze!

Jacco
Hallo wereldfietsers,

Op dit forum las ik over het uploaden van GPS-logs om de afgelegde route te laten tekenen op een wereldkaart.

Ikzelf heb geen GPS en ik vroeg me af welke wensen mensen hebben op dit gebied.

Het lijkt me een leuke toevoeging om GPS-routes tekenen op de wereldkaart van WebTravelLog en deze functionaliteit zo voor iedereen toegankelijk te maken.

Als jullie hierover ideeën hebben hoor ik het graag.

Groeten,

Jacco

P.S.
Ik zit ook met de vraag welke formaten GPS-logs het meest gangbaar zijn. Maar dit wordt wellicht een te technisch verhaal voor een publiek forum.