Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKA] Prachtige vakantie en woon-werk fiets - Forum Wereldfietser

[TKA] Prachtige vakantie en woon-werk fiets

Prachtige Villiger Cabonga gekocht bij en onderhouden door Re-cycle in Wageningen (http://www.re-cycle.nl/). De fiets is echt met topproducten uitgerust. De fiets heeft de fabelachtige 14 versnellingsnaaf van Rohloff en Rohloff ketting, een 6V son naafdynamo die het voor- en achterlicht automatisch bedient, en de beste velgremmen die er zijn, de Magura HS33. Tevens een Brooks lederen zadel en een Tubus stalen achterdrager (nokken voor een voordrager zijn aanwezig). De framemaat is 64 cm, dus geschikt voor personen tussen de 1.80 en 2.05 meter.

De fiets schreeuwt erom om bereden te worden, en juist daar doe ik de fiets tekort. Mijn ligfiets schreeuwt net iets harder. Vandaar dat ik met spijt in mijn hard de fiets te koop aanbied. Wie wil en kan deze fiets temmen?

Prijs 1795 euro

(voor meer foto's even mailen)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hoi, zou ik de prijs mogen weten?

Jelmar.

Hallo,

ik zou ook graag de prijs willen weten en hoeveel km er mee is gereden.

Hoe groot ben jij? IK ben 1.87 en bij een opmeting bleek dat ik een 26 fiets moeten maat 59/60.

Mario

jelmar01 schreef:Hoi, zou ik de prijs mogen weten?

Jelmar.
Ja stom, vergeten. Prijs staat er nu bij, 1795 euro

mario schreef:Hallo,

ik zou ook graag de prijs willen weten en hoeveel km er mee is gereden.

Hoe groot ben jij? IK ben 1.87 en bij een opmeting bleek dat ik een 26 fiets moeten maat 59/60.

Mario
Ik ben 2.02 meter, en deze maat ging net goed. Ik denk dat de fiets jou ook wel past (kijk bv maar eens naar lengte zadelpen op foto....)