Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bericht vanuit Argentinie! - Forum Wereldfietser

Bericht vanuit Argentinie!

Hallo allemaal,

We zitten inmiddels in Rodeo en hebben net een verslagje van onze eerste week op onze site gezet.

Even snel getikt, de verbinding is hier niet zo best.

De foto's volgen na de vakantie, tenminste... als ons fototoestel het blijft doen! Deze vertoont kuren na de hobbelige ritten en de verzengende hitte...

Tot horens,
El & El

Don't cry for me Argentina!

En ook al een Argentijnse tango gedanst? :D
fietsjunks schreef:Hallo allemaal,

We zitten inmiddels in Rodeo en hebben net een verslagje van onze eerste week op onze site gezet.

Even snel getikt, de verbinding is hier niet zo best.

De foto's volgen na de vakantie, tenminste... als ons fototoestel het blijft doen! Deze vertoont kuren na de hobbelige ritten en de verzengende hitte...

Tot horens,
El & El
Wat betreft die camera: Daar word je ook niet blij van...
Als ik het heel eerlijk, ben ik dan toch wel blij dat ik nog steeds met een ouderwetse Nikon FM2 fotografeer. ( Een jaren '70 camera waarop ik nog zelf film moet film moet transporteren, zelf licht meten, zelf scherp stellen, alles zelf doen. Maar dat heeft ook wel zo z'n charme, voor mij persoonliijk. Geheel mechanisch; een echt onverwoestbaar werkpaard. )

Maar back on topic: Mooi land. Geniet ervan (ondanks de camera-pech)!

Groeten, Marco

Nou, we zijn inmiddels weer terug in Nederland... helaas.

Het is ons erg bevallen, zeker om nog een keertje terug te gaan! We zouden dan naar het Lake District of nog verder naar het zuiden willen, ach wie weet!

Hieronder twee foto'tjes gemaakt door Elmar met zijn kleine fototoestel op een heel klein statiefje! Lief he? :lol:

Ze zijn gemaakt op de Paso Agua Negra.


Afbeelding

Afbeelding

Ik ben nog bezig met het uitzoeken van mijn foto's, maar er zullen binnenkort een aantal op onze website verschijnen... als een soort fotoverslag.

Groetjes!

Edit: de eerste 10 foto's staan inmiddels op de site!