Additionally, paste this code immediately after the opening tag: in de meivakantie naar denemarken?! - Forum Wereldfietser

in de meivakantie naar denemarken?!

hallo,
ik ben een jongen van 21 jaar en ben op zoek naar iemand die zin heeft om met mij (naar en) in denemarken te gaan fietsen in de meivakantie (aangezien schoolvakantie)....
de bedoeling is gewoon een lekker stukkie fietsen per dag en genieten van de vrijheid.
de bedoeling is denk ik een tentje en verder zien we wel.
ik heb al een eerdere ervaring met fietsvakanties in frankrijk gedurende 3 weken, is erg goed bevallen dus.... zin in meer....
laat even wat van je horen als je het een leuk idee lijkt of als je andere ideeen heb...
tot horens..
Hallo,

Ik ben Janine, 19 jaar en ik had zelf ook plannen om deze meivakantie op fietsvakantie te gaan. Jouw plan, om naar Denemarken te fietsen, spreekt me erg aan! Afgelopen zomer ben ik van Zuid-Frankrijk naar Nederland gefietst en dat is erg goed bevallen. Dus ook ik heb zin in meer!

Ik hoor het wel!
Groetjes, Janine

hoi janine,
leuk dat je reageerd op mijn berichtje...
je bent een vrouw en ik heb al een vriendin, ik weet niet of zij het op prijs steld als ik met een vrouw op vakantie ga.
je hoort zo snel mogelijk wat van mij. misschien kunnen we dan een keer wat afspreken om gezellig, onder het genot van een koffie/thee/chocomelk, gedachtes en ervaringen uit te wisselen...
mvg,
mic
PS: leuk dat je zo enthousiast bent

Hoi,

Ikzelf heb ook een vriend en daarom zou ik niet weten waarom we niet samen zouden kunnen gaan. Je vraagt toch om een reisgenootje, niet om een nieuwe vriendin? Als dat mijn bedoeling was geweest, had ik me wel op een datingsite ingeschreven.

Lijkt me leuk om binnenkort wat af te spreken!

Groetjes, Janine

Ps. Misschien is het handig dat je de volgende keer erbij vermeldt dat je graag met een man op vakantie wilt.

Dit is niet bedoeld als "Gionchere bemoeit zich er ook even lekker mee", maar het zou wellicht kunnen helpen als zowel de reisgenoten als hun geliefden elkaar samen ontmoeten. Dan weet iedereen wie met wie gaat reizen en haal je wellicht al heel snel alle kou uit de lucht.

Het is maar een idee, ik hoop dat het werkt.