Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: Jonge fietser(s) voor avontuurlijke tocht - Forum Wereldfietser

Gezocht: Jonge fietser(s) voor avontuurlijke tocht

Ik wil graag na mijn examen komende zomer een grote fietstocht maken. Binnen en/of buiten Europa. Misschien een maand, een paar maanden of zelfs een jaar. Alles is bespreekbaar.
Ik zoek iemand, of een paar mensen, van mijn leeftijd, die ook wat voelen voor een grote avontuurlijke fietstocht. Ik ben nu 18 maar word in augustus 19. Ik heb een paar fietsttochten in Nederland en Europa gemaakt, maar nooit langer dan een paar weken.

Geinteresseerd? Laat het me dan weten.

Thomas[/url]

Mieke, Gijs, Joske: hebben jullie dit gezien?

Hey Thomas,

gaaf idee :) Alleen Ik zal zelf helaas niet mee kunnen. Aankomende zomer ben ik 2 weken met m'n broer door roemenië aan het backpacken, en 2.5 weken in zwitserland, bergen klimmen en rondreizen, voornamelijk met m'n vriendin.

Ik weet zo gauw ook geen andere mensen die geintresseerd zouden kunnen zijn.

wees wel voorzichtig met zo 1-2-3 buiten europa gaan en wettelijke verantwoordelijkheid(ik weet niet wat je plannen precies zijn, maar als het een heeeel groot avontuur word, dan is het erg practisch om 21 te zijn, want dan ben je overal zelf wettelijk verantwoordelijk)

groet,

Marius(20 jaar, en in 2009 op de fiets naar Tibet ^_^)

dank je wel voor je tips,

dromen kan gelukkig geen kwaad, en in Europa is voor mij ook nog genoeg te ontdekken..

Thomas

Ik heb gehoord dat er in het weekend van 15-17 juni een kampeerweekend georganiseerd wordt, speciaal voor jongeren!

Groet,
Freek (die een paar jaartjes ouder is :))

Groet,
Freek (die een paar jaartjes ouder is )
Kom op Freek, niet zo opscheppen: je bent nog lang geen Jonge Bejaarde.
8)

Flip van Dyke
www.stukkiefietsen.com

Da's waar Flip; ik moet nog werken om ervoor te zorgen dat jij zorgeloos kunt gaan fietsen. Toch jammer dat je dan hunebed tegenkomt daar :P

Maar toch, ik mag niet meer komen op het jongerenweekend :(.

Groet,
Freek

Da's waar Flip; ik moet nog werken om ervoor te zorgen dat jij zorgeloos kunt gaan fietsen.
Zo mag ik het graag horen Freek: niet treuren dat je nog zo jong bent, maar er tegenaan! Jouw tijd komt nog wel over pakweg 35 jaar, alhoewel, tegen die tijd heeft Nederlandse president voor het leven, kolonel Wilders (geen familie van), net de AOW afgeschaft omdat het geld hard nodig is voor de ontwikkeling van de Nederlandse atoombom die wij moeten hebben om de tsunami van Pygmeeen tegen te houden die vanuit Afrika oprukken naar Nederland.
Maar jij gaat gewoon door met het geld te verdienen om mij nu onbezorgd door de wereld te kunnen laten fietsen. Bravo Freek.

Flip van Dyke
www.stukkiefietsen.com
:twisted: Het is Fijn om Oud te Zijn :twisted:

Ha Flip,

ja, sorry voor de late reactie, maar heb de afgelopen weken nogal hard moeten werken om jouw stad (althans, het dorp waar je af en toe in terug komt van je fietstochten ;)) leefbaar, bewoonbaar en goedkoop te houden. En dat gaat nog wel 40 jaar zo door hoor , no worries!

groetjes en fiets ze!
Freek

Beste Thomas,

Ik doe dit schooljaar ook examen dus ik ben ook lekker vroeg klaar. Ik heb ook wel zin om te gaan fietsen met een groep of met een paar man. Mij maakt het ook niet uit waar we heen gaan. Ik woon in Oudenbosch (tussen Roosendaal en breda) in Noord-Braband. Ik ben 17 jaar oud. Ik hou ook van fietsen. Laat dus maar even weten wat je gaat doen. Mijn mail adres is zwemmer_1990@hotmail.com. Ik hoor het wel.

Doei Gijs

Hoi Thomas,

Ik ben van plan in september naar nieuw-zeeland te gaan om daar zo'n 9 maanden rond te trekken per fiets. Uiteraard niet constants, ik wil ook graag op verschillende plekken een tijdje blijven. Anders zou het ook wel te inspannend zijn. Ik heb vorig jaar mijn school afgerond en heb dit jaar gespaard voor de trip. Ben nu 20.
Als het je wat lijkt...of iemand anders misschien?

Groetjes Lilian

Hey,

Ik zou heel graag meegaan, maar ik kan niet zomaar meerdere maanden weg van mijn leventje hier. Ik ben van plan midden/einde mei of begin juni een tocht te maken in de ardennen, eifel, duitsland, luxemburg en stukje noord-frankrijk. Normaal gezien niet langer dan 3 weken. Ik ga met een goede kameraad maar ik heb graag nog een extra reisgezel(lin) met wat fiets en kampeerervaring, dat is altijd makkelijk. Ik ben tegen dan 23 en mijn medereiziger is 19.

beste Solar,

Ik ben nu bijna 18. Ik kan vanaf 31 mei met je mee op vakantie.
Ik heb veel fiets en kampeer ervaring. Ik ben al 6 jaar op fietsvakantie geweest met mijn ouders. Nu wil ik graag zonder. Ik vind het ook wel leuk om in die omgeving te fietsen. Ik heb daar nog nooit gefietst dus een nieuwe uitdaging voor mij.

De wereldfietser organiseert op 15 t/m 17 Juni een jongerentocht. Die organiseer ik mee dus dan MOET ik terug zijn. Als je kan en wilt kan je nog mee. Kijk draarvoor op het forum.

http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=5099

Groeten Gijs Willemen