Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie gaat er mee naar Engeland varen in juni? - Forum Wereldfietser

Wie gaat er mee naar Engeland varen in juni?

Wie gaat er mee naar Engeland varen in juni?

Ik denk erover om in juni mee te gaan met de Engelandtocht van de werledfietser en was benieuwd wie er al van plan was mee te gaan.
Zie voor meer info....het activiteiten gedeelte van de WF-site.

Tot dan?

Blanche

Hoi Blanche,

Leuk dat je belangstelling hebt. We hebben al 15 definitieve deelnemers (stand dd.11-2-07), er kunnen nog een paar bij, het maximum bedraagt 20.
De route is als volgt:
vr 's-avonds vertrek uit Rotterdam
za Hull-York 73
zo Thresfield 70
ma Windermere 100
di Whitehaven 64
wo rustdag
do Greystroke 77
vr Rookhope 76
za Newcastle 72
zo aankomst in IJmuiden
totaal km 532

Op mijn site www.jimvandenberg.nl staat een kaartje van de route.

seeya
jim
Eigenlijk had ik de zelfde vraag ... wie gaan er nu eigenlijk mee ? Inmiddels heb ik mij opgegeven en weet het antwoord nog steeds niet. Zelf denk ik met 27 weer een van de jongste te zijn. Zou leuk zijn als er wat meer jongeren mee gaan.

Wouter
Pathfinder_II schreef:Inmiddels heb ik mij opgegeven en weet het antwoord nog steeds niet.
Hoi Wouter, ik begrijp je niet helemaal, volgens mij is er sprake van een misverstand, want ik heb je toch onlangs uitgebreid gemaild en daarop had je zelf ook al weer geantwoord, toch? Je staat inmiddels als nr. 18 op de lijst! :)

Blanche: er zijn nog 2 plaatsen (stand dd.13-02-07).

seeya
jim

We hebben al 15 definitieve deelnemers (stand dd.11-2-07), er kunnen nog een paar bij, het maximum bedraagt 20.
Ik had graag mee gewild maar zit in het onderwijs en mag mijn leerlingen jammergenoeg niet een weekje met vakantie sturen :cry:
Duidelijk Jim ik ga ook mee. Maar op de vraag wie er verder mee gaan was voor mij nog geen antwoord? Dus vandaar deze opmerking. Jouw antwoord op mijn mail was er errug snel.

Wouter

Hoi Wouter en anderen,

Ben al een tijd niet meer op de site geweest en zie nu dat je je afvroeg wie er allemaal mee gaan naar Engeland. Daarom even een berichtje dat ik me ook heb opgegeven! Ben 31 jaar dus niet al te veel ouder + heb er erg veel zin in. Verder woon ik in Den Haag en houd ik, naast van fietsen ook van wandelen, met name in de bergen.

Groetjes,
Karlijne

En ik ga dus nu eindelijk ook mee! Jipppie!

Als een van de eerste interesse getoont...maar vanwege crashen computer niet wetend dat het maximum bereikt was van alle deelnemers. Gelukkig kwam er deze week één plekje vrij en had ik nog vrije dagen. Leuke verrasing dacht dat ik na mijn weekje ardennen, de volgende fietsvakantie pas in de zomer zou vallen. Das een meevaller :D

Enne Wouter ik ben 39...... is dat erg? :lol: :lol:

Blanche

Blanche schreef:Enne ik ben 39...... is dat erg?
Ja

Jammer dan Gerd C :lol: ...jij gaat niet eens mee!!

Fietst er nog een clubje vanuit regio den Haag naar de boot in Hoek van holland op vrijdag? Sluit ik graag bij aan!

Ik ga ook mee, en heb die middag voor het werk nog een bespreking in Den Haag (bij station N O-I). Daar ga ik met fiets en al naar toe. Vanaf ongeveer 17.00 uur was ik van plan naar Europoort te fietsen. Ik had nog niet gekeken of dat allemaal een beetje moet lukken. Zal zo eens even op de kaarten gaan kijken, en vooral naar de pont bij Maassluis.
Hebben jullie ook zo'n zin?
Wim

Willem Jongman schreef:Hebben jullie ook zo'n zin?
Wim

JEP!
Zoeke ffe het pondje uit en of 17.00 niet te laat is...fiets ik met je mee. Kan je gelijk mijn nieuwe fiets zien!

Blanche

Was graag meegegaan maar helaas. Hier een linkje naar de dienstregeling van het veer bij Maassluis.
Veel plezier,

Groet,
Robbert

Pontje is dus geen probleem. Nu nog even een kaart opgraven, om de afstand te bekijken. Het lijkt inderdaad een beetje krap.
Wim

Hoi Wim en Blanche,

Ik fiets ook graag mee vanuit Den Haag! Ik heb even op de fietsrouteplanner van Zuid-Holland gekeken en die zegt dat het vanaf Laan van NOI 36.2 km is. Zie bijgevoegde link. Zou moeten lukken om dan uiterlijk 19.30 in Europoort te zijn, denken jullie niet?

Tot gauw!
Karlijne

lange link

Fietsers naar de boot so far:

- James vanuit amsterdam
- Willem vanuit den Haag
- Karlijne vanuit den Haag
- Gijs vanuit Pijnacker
- Blanche vanuit Zoetermeer

Ontmoetingspunt ergens bij Delft?

8) Blanche

Engelandvaarders,

Voor zo ver het er nu naar uit ziet zal ik alleen naar de boot fietsen. Omdat ik op Voorne Putten woon (Zuidland) is het voor mij vlakbij, maar 20 km. De terugreis vanuit IJmuiden is wat ongunstiger, maar dat duurt nog heel lang.

Groetjes Ronald
Hallo Engelandvaarders......

Wie zin heeft om samen naar de boot te fietsen...

Vertrek vanaf Delft op de markt (voor de nieuwe kerk) rond 16.30 uur.

Vanaf daar pikken rijden we via de LF 11 richting Rotterdam om vervolgens af te slaan bij Schipluiden richting Maassluis waar we de pont nemen naar Rozenburg.

Tot dan?

Blanche

Ik kom met de trein vanuit Enschede. Ik heb Jim's info doorgespit maar kan niet vinden waarvandaan de boot precies vertrekt. Wie kan me dit vertellen?

Marianne

Via deze link (P&O) of deze link (Map24) kun je zien waar de boot moet liggen.
P&O-site: Rechtsboven in de site kun je de taal kiezen.

groet,
Vincent