Additionally, paste this code immediately after the opening tag: www.viamichelin.com fiets route planner (?) - Forum Wereldfietser

www.viamichelin.com fiets route planner (?)

Geen idee of dit al bekend is.
Je kan wandel en fiets routes plannen.
Of het iets is weet ik niet, kwam het vanavond tegen.
Bij deze.

Nice!! :lol: veel detail, maar maximaal 200km.

Op 22 januari heb ik hier al over geschreven. Voor toeristisch fietsen (in Spanje) is het niet zo interessant, want lang niet alle leuke weggetjes worden gevonden.

stijn de klerk schreef:Nice!! :lol: veel detail, maar maximaal 200km.
200 km? Dat is in elk geval al een verbetering, eerst was het maar beperkt tot een km of 20. Jammer dat op de Michelinkaarten geen fietspaden staan zoals op de ANWB 1:100.000 toeristenkaarten want dan had je er misschien nog wat aan hier in NL. In het buitenland is de planner misschien wel bruikbaar, je kan in elk geval de autowegen vermijden met die optie.

Jan Eleveld schreef:Op 22 januari heb ik hier al over geschreven. Voor toeristisch fietsen (in Spanje) is het niet zo interessant, want lang niet alle leuke weggetjes worden gevonden.
En dat is nog een gigantisch eufemisme. :roll:
Leon

Maar met inzoomen kom ik wel ergens in de buurt van 1:200.000 dat is goed genoeg om prettig op te kunnen fietsen. Als je het ook op dat formaat kan uitprinten hoef je geen kaart meer te kopen, en ligt in elk geval heel Frankrijk aan je voeten. Euuhh wielen, bedoel ik :wink:

Haike schreef:Maar met inzoomen kom ik wel ergens in de buurt van 1:200.000 dat is goed genoeg om prettig op te kunnen fietsen. Als je het ook op dat formaat kan uitprinten hoef je geen kaart meer te kopen, en ligt in elk geval heel Frankrijk aan je voeten. Euuhh wielen, bedoel ik :wink:
Het kopen van een kaart is toch nog altijd een stuk goedkoper dan het zelf uitprinten ervan, of gaat het hier om het gebruik van de A0-printer op het werk :roll: :wink:
Leon