Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kangoeroe zoekt lift naar Fiets en Wandelmarkt - Forum Wereldfietser

Kangoeroe zoekt lift naar Fiets en Wandelmarkt

Beste allemaal,

Het leek zo leuk om tijdens de Fiets en Wandelmarkt in het Australie en Nieuw-Zeeland standje (waar ik ben om info te geven over mijn reis Down Under) van de Wereldfietser een kangoeroe neer te zetten om de stand wat op te klooien. Bezoekers zouden dan met de kangoeroe kunnen knuffelen en mee op de foto kunnen. Het leek me een aardige stunt en ik kan daadwerkelijk van de thuiszorgwinkel in Den Haag een kangoeroe lenen, maar ze is nogal zwaar en groot. 20 kilo en meer dan 1 meter 60 en voor mij als niet-auto bezitter en inwoner van Zeist heel erg lastig te vervoeren. De trein was niet echt een optie. De thuiszorgwinkel wil ook wel dat de kangoeroe een beetje schoon blijft. Kortom is er iemand die de kangoeroe op zaterdag naar de Fiets en Wandelmarkt een lift heen en terug aan kan bieden en ophalen en terug brengen naar de thuiszorgwinkel? Als beloning bied ik een zeer grote knuffelfoto en een Australisch biertje!

See you later alligator,

Rutger
www.rutgersreizen.nl

Rutger,

Kan John van Herwerden die Kangoeroe niet meenemen. Voorburg ligt toch tegen Den Haag aangeplakt?

Als je een paar rolschaatsen onder de kangeroe bind en een extra kaartje koopt, dan neem je Skippy zonder problemen mee !!!

Succes, John.

Nog makkelijker is dat je zelf een kangaroo pak aantrekt. Ik ben benieuwd hoe die staat. Ik kom wel een foto maken.
Krijg je een hoop knuffels die dag :)
Groeten en tot op de beurs
Gudy

Hoi Rutger,
Hoe laat moet je er zaterdag zijn?

Beste Gudy,
Als je weet waar ik een kangoeroepak kan huren .... Ik ga wel hupsend de beurs over!! Of een wombatpak .. Of een quokkapak.... Dat laatste lijkt me wel heel fantastisch. 8) :) :D

Beste Marco,
Eigenlijk sta ik alleen op zondagmiddag ingedeeld, maar het leek me leuk om haar (het is natuurlijk een vrouwtje) al op zaterdag neer te zetten. Kunnen andere standhouders er ook van genieten.

Groeten,

Rutger

Hoi Rutger,
Kan je de kangeroe op zondag ook weer terug brengen?

Ik ben benieuwd wat anderen zoal nog meenemen. Denk zelf aan mijn oude afgeragde fietstassen, een nepsteen die ik in Marokko "heel goedkoop maar wel echt" heb aan laten smeren, of de "echte gouden" ring uit Griekenland...hoewel? Leuke dingen met een verhaal maar wel een beetje klein, een kangoeroe doet het wat het beurs bling-bling betreft een stuk beter. Iemand nog leuke ideeën?