Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen in Argentinie - Forum Wereldfietser

fietsen in Argentinie

Dag allen,

Heb het mooie plan om eind 2007 te gaan fietsen in Argentinie.
Naast dat fietsen een mooie hobby is geworden, heb ik ook een andere passie gevonden dit jaar, nl. de Argentijnse Tango.
Daarom heb ik ook het plan om 4 weken te gaan fietsen ergens in Argentinie, met daaraan gekoppeld enkele dagen de Argentijnse Tango in Buenos Aires.

De vraag aan jullie is of je mij een advies kan geven over de mooie fiets gebieden in Argentinie en/of Chili.

Vriendelijke groet,
Henk

Hi Henk,

Heb je al eens bij de Landen Informatie gekeken, zie http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=647

Groet, Rena :wink:

Beste Henk,
Frank van Rijn en Marco Meijerink hebben in Argentinie en Chili gefietst.
Marianne Vinken heeft veel in Chili gefietst. Je treft deze mensen op de Fiets en Wandelbeurs op 3 en 4 februari in de Amsterdam RAI:
www.fietsenwandelbeurs.nl
Waarschijnlijk tref je op de informatiemarkt 'Fietsers informeren fietsers' op de Fiets en Wandelbeurs nog meer fietsers met informatie over Chili en Argentinie.

Hoi Henk,

Wij vertrekken 26 februari naar Santiago de Chili en zullen (als alles mee zit) de oversteek maken naar Argentinië. Er zijn veel mooie gebieden aldaar. Het lake district, Mendoza en omgeving, verder naar het zuiden naar de gletsjers... te veel vast om in 4 weken te zien! Je zult een keer terug moeten! ;)

Ik zou zeggen, zoek naar reisverhalen en foto's op het internet, er is veel te vinden en te zien!

Veel succes met voorbereiden!

El & El