Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKG] HELLUP: wie heeft er een voorwiel!! - Forum Wereldfietser

[TKG] HELLUP: wie heeft er een voorwiel!!

HELLUP: wie heeft er een voorwiel!!

Vanavond na mijn werk kwam ik erachter: iemand heeft mijn voorwiel gejat :evil:

En da's heel erg balen omdat ik maandag weer naar mijn werk moet fietsen.

Dus wie oh wie heeft er ergens nog een voorwiel (wellichtinclusief binnen- en buitenband?) liggen en moet daar vanaf. Maakt niet uit wat de kwaliteit is. Kan nagenoeg alles repareren. 28", geschikt voor een sportfiets.

Ik ben zondag op de nieuwjaarsbijeenkomst aanwezig. Kan iemand mij helpen zodat ik maandag weer naar mijn werk kan???

Groetjes,
Marco

Geen voorwiel, maar wel een hele fiets (moutainbike, trek 800) die ik momenteel niet gebruik. Ik heb immers net een hele mooie nieuwe fiets. Oké het is niet de nieuwste en zou eigenlijk geheel gereviseerd moeten worden maar voor tijdelijk is het wellicht een oplossing.

Robbert

Hoi Robbert,

Kijk, dat noem ik nou klasse! Je vraagt een wiel en je krijgt een fiets :D
Heel erg bedankt voor je aanbod. Maar ik denk dat dat wellicht een beetje teveel van het goede is. Ik heb thuis nog wel een andere fiets staan maar ik zoek alleen een 28" voorwiel voor mijn werkfiets.
Maar mocht dat niet lukken dan fiets/loop :) ik even bij je langs. Rotterdam is dichtbij Krimpen dus dat moet lukken.

Groet,
Marco

Hoi Marco

Je moet toch wat. Aangezien ik geen wiel heb maar wel een fiets is dat wat ik aanbieden kan. Ik denk dan altijd dat het beter is om te geven dan te nemen. Omdat de dief genomen heeft zal ik geven.
Ik heb je al een pbtje gestuurd mocht het toch noodzakelijk zijn.

Groet,

Robbert

Mijn fiets is ontmanteld, want het frame wordt overgespoten (lak was niet ok, garantie). Je mag mijn voorwiel (28 inch, mavic velg, XR band) best lenen tot ± begin februari. Maar eh, niet laten jatten... Ik woon vlakbij station Blaak. Zie PB.

Lisette

Ha Marco,

heb zelf ook nog fiets in de schuur staan met 28'' wielen. Fiets gebruik ik op 't moment niet, dus je mag het voorwiel gebruiken. Als het nodig is, gooi ik 'm morgen in de auto en neem ik 'm mee naar Utrecht.

Groet,
Freek

Te laat zo te zien. Ik had er ook nog wel een voor je liggen. Mocht het toch niet lukken, je weet me te vinden...

Beste mensen,

Dit is toch hartverwarmend!!! Ongelovelijk wat goed, lief en aardig!!!
Dit zijn van die dingen die je mee maakt op reis... Hier, mag je hebben... Alstjeblieft neem aan... If you need it, than it's yours... en ga zo maar door.

Wat geweldig dat dit ook in ons kikkerlandje gebeurt!! Zo zou het eigenlijk altijd en overal moeten zijn. Het leven is geven en nemen, maar van geven krijg je meer... denk daar maar eens over na!

Tot morgen!!

Groet, Rena :wink:

Het volgende artikel blijkt ineens niet zo gek te zijn:

http://www.roseversand.de/output/contro ... tail2=3440

Gaat dat wiel ook mee naar La Grotta?

Net terug gekomen van een dag familiebezoeken om iedereen een heel gelukkig 2007 te wensen en dan zie ik dat er 9 reacties zijn gekomen op mijn oproepje. Ongelofelijk! Ik ben er stil van.
Harstikke leuk dat er zoveel mensen zo positief hebben gereageerd.

Als ik mijn oproepje terug lees lijkt het wellicht dat ik nu geen enkele fiets meer heb staan en dat ik uren door de regen moet lopen om op mijn werk te komen :cry: Dat valt gelukkig ook wel weer mee. In onze garage staan nog wel wat meer fietsen maar die wil ik zeker Rotterdam niet mee innemen. Wellicht moet ik mijn oproep toch wat nuanceren.

Ik zou het heel erg leuk vinden wanneer ik een wiel van iemand kan kopen.

Lisette: ik ben stil van jou aanbod om tijdelijk een wiel te lenen. Pure klasse. Maar dat aanbod is (net als het aanbod van Robbert) zo genereus dat ik dat onmogelijk kan aannemen. Maar ik ben heel erg blij dat er zoveel mooie goede mensen in Rotterdam wonen!

Harry/Freek: bieden jullie de wielen ter overname aan? Kan betalen in geld, in pizza's, in bier, goede fles wijn, mooi weekend in begin juni, gratis naar de lezing van Cambodja :lol: (ok, da's flauw) Dan ben ik wel erg geinteresseerd.

Groetjes,
Marco

Ha Marco,

de fiets waar het wiel nu in hangt, fietst nog prima, dus kopen van het wiel... liever niet. Mijn evenwichtsgevoel is niet zo goed ontwikkeld dat ik op een eenwieler rond kan rijden :?
Maar een tijdje lenen is geen probleem. Laat maar weten, dan svp voor morgen 11:30 een belletje...

Groet!
Freek

Hoeveel wielen rollen er straks voor Marco binnen tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van de Wereldfietser in de Kargadoor?

Het is inderdaad hartverwarmend. Als je dit met dure wielen (Son of Rohloff naaf?) wilt voorkomen, zou je hiernaar kunnen kijken: http://www.pitlock.de/
Wim

Nieuw voorwiel van Harry gekregen. Even de lagers gereviseerd, bandje erom en ik kan weer fietsen. Harry, nogmaals bedankt voor de service. Klasse!
Vanaf nu staat mijn fiets in de fietskelder!