Additionally, paste this code immediately after the opening tag: gezocht: foto's van straatnaambordjes. - Forum Wereldfietser

gezocht: foto's van straatnaambordjes.

Dag allemaal

Ik ben een student grafische vormgeving te gent. Naar aanleiding van het vak typografie doe ik een onderzoek naar verschillende straatnaambordjes van alle landen/regio's. Ik zou jullie hulp daarvoor willen vragen. Willen jullie me helpen met foto's te maken van straatnamen? Ik zoek zoveel mogelijk verschillende. Het is de bedoeling om de foto's dan in een raster te plaatsen, dus zo recht mogelijk je foto nemen aub.

je mag de foto's doorsturen naar het volgende tijdelijk e-mail adres:
straatnamen@ottovds.net (of je mag ze gewoon bij deze topic toevoegen)
Let er wel op dat de resolutie niet te laag is.

Het resultaat komt later in deze topic. De deadline is het einde van de kerstvakantie.
Wat heeft dit met fietsen te maken?
Leon schreef:Wat heeft dit met fietsen te maken?
Die vraag had ik in eerste instantie ook, maar er zijn er natuurlijk onder ons die in verwegiestan fietsen en daar misschien een straatnaambordje tegenkomen, en via internet kunnen opsturen. Het is een kans om misschien aan meer foto's van straatnaambordjes te komen dan dat jezelf ff af kan reizen en kan schieten. :lol:
Haike schreef:
Die vraag had ik in eerste instantie ook
En dan komt er een excuusverhaal.
Het blijft weinig met fietsen te maken hebben.
Maar niet getreurd. Als je foto's zoekt zijn er betere sites dan deze. http://www.flickr.com/search/?q=street+name&m=tags en hupsake: "We found 882 photos tagged with street and name." En mooie ook. Even doorklikken en velen zijn in de originele resolutie beschikbaar.
Andere trefwoorden, o.a. in het Frans, Duits en Spaans en een catalogus van 1000 bordjes zal toch wel te maken zijn.

Wat ik me afvraag is waarom een student grafische vormgeving dat niet zelf weet?!???? :roll:

Leon
Leon schreef:
Haike schreef:
Die vraag had ik in eerste instantie ook, maar {excuusverhaal}